Ga naar inhoud


4K Ultra HD bij Ziggo sport


meijelsat
Ga naar oplossing Opgelost door meijelsat,

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

 

Toch Mediabox Next bij Ziggo Complete abonnement?

Het is een frustratie bij veel Ziggo-klanten dat de 4K Ultra HD (UHD) bruikleendecoder Mediabox Next alleen bij de twee duurste Alles-in-1-abonnementen wordt aangeboden.
Bron: totaaltv
 
Ik betaalde elke  per maand  -/+82 Euro voor  TV met standaard, movies en series xl, Ziggo sport totaal en internet met start.  
 
Is dat eerlijk??? 
 

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar dan hadden de mensen maar niet massaal moeten overstappen... Nu is het te laat...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook downsizen...

ik heb het ook sinds december anders geabonneerd daar er echt weinig "bekijkbaars" in MAX als extra zenders ten opzichte van standaard zit opgenomen maar de NEXT 4K receiver zit er nog steeds bij

aangepast door Tonskidutch
klik

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Totaal TV dat volgens Ziggo met kijken via een CI+ op een UHD TV tot een mindere beeldkwaliteit en dus mindere beleving zou zijn. Daarvoor is volgens de Ziggo woordvoerster toch echt een NEXT voor nodig. 

Ze slaan de plank volledig mis, want de meeste 4K TV's zijn prima instaat om een uitermate goed beeld met HLG-HDR weer te geven. Dit in tegenstelling tot hun Next box, welke zeer waarschijnlijk niet met HLG overweg kan, want waarom zet Ziggo de F1 in 4K SDR dan door? De Next, ofwel een Arris ontvanger is ja ook al meerdere jaren oud. Dat gaan ze vast niet erkennen, c.q. bevestigen bij Ziggo. 

De VIP 5202 bij KPN is een stuk jongere Arris ontvanger en geeft wel gewoon HLG door, via Insight UHD. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat niet om 'technisch mogelijk', het gaat om 'maximale winst'.. Ze willen al die duur aangekochte rechten met megawinst exploiteren! De F1 is druk bezig om via eigen distributie 'hun' product aan de man te brengen! Lineaire TV is out, IPTV is in.. Gewoon verkopen via je eigen kanaal zonder die dure en veeleisende middleman... €65 per seizoen, betalen met dure 'dagpas'.... Dus alleen nog voor de happy few die dat geld er echt voor overhebben. En ja, lineair in de superdooperMegaTop pakketten...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziggo voert onduidelijk beleid Mediabox Next

Is het willekeur? Of krijgen klanten die dreigen met opstappen uiteindelijk toch de Mediabox Next waarom werd gevraagd? Er is onduidelijkheid bij Ziggo-klanten.
 
BRON: Totaaltv
 
Ik begrijp totale niks van. 
Ziggo moet voorlopige uitstellen met Ziggo sport UHD tot  nadere order.  

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heeft TotaalTV wel vaker klaasvaak zand in de ogen en schrijft verwarrende dingen maar de mensen die een NEXT abonneren krijgen die zonder problemen.

Als je maanden later van Max TV naar Complete TV gaat blijf je de NEXT in bruikleen houden. Echter er is dan ook geen UHD of 4K zender meer te zien. Simpel toch.

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook helemaal verder niet aan de orde... De NEXT wordt geleverd bij de top abo's van Ziggo. Dus wie PUUR voor de F1 in UHD wil kijken is dus VERPLICHT EERST naar het duurdere abo over te stappen (om aan die NEXT te geraken). Andere opties zijn er niet (legaal) tenzij je online wil gaan kijken wat je dan EXTRA €65 per jaar kost.. Winstmaximalisatie dus....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe er niet aan mee... De lineaire providers staat het (Sport)water aan de lippen en binnenkort kunnen ze de gedwongen licenties niet meer betalen. Al het 'prime-event' gebeuren gaat naar de aanbieder die het zonder 'middle-man' via IPTV gaat aanbieden... F1, voetbal, (kick)boxen... Straks alleen via IPTV... De lineaire TV raakt de 'premium' kanalen kwijt en ook de bijbehorende klanten....

  • Like 2

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

DAT VIND NIET GOED!!!! in Duitse  Sky Sports UHD zijn ook  F1 voor iedereen. Ziggo moet voor alles 4K tv`s doorgeven en meer samenwerking met DVB -C (kabel) / S2X (satelliet), glasvezel, andere providers zoals  (KPN, T mobile en Canal digitaal), Niet  alleen Mediabox Next dus.

Groetjes Jan (Meijelsat)

Ik ben gehandicapt met slechthorend, moeilijk praten/lopen/bewegen/leren en 100% geestelijke goed. ik weet alles over satelliet-tv en DVD/BLU-RAY

DM7020HD TRIAX 90cm LNB`S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...