Ga naar inhoud


4K Ultra HD bij Ziggo sport


meijelsat
Ga naar oplossing Opgelost door meijelsat,

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik begreep, dat het UHD kanaal alleen via de NEXT box te zien is en dat het een IPTV zender is?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, en een abo van €80 p/m... Mij niet gezien..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan was een HD+ abo voor 70 Euro per jaar voor RTL UHD F1 een stuk aantrekkelijker.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Ed zei:

Kan ik daar naast mijn satelliet tv, middels een extra DVB-C module. gewoon mijn Ziggo zenders mee ontvangen?

 

Ja dat kan een Dual DVB-S2x voor satelliet en een Dual DVB-C FBC voor kabel!

interactieve tv of IPTV natuurlijk niet van Ziggo dat kan alleen op de NEXT voor zover zoals we nu weten

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoor niks over "voetbal belasting" 🤑. Erg vreemd. Het blijft tvtotaal nieuws. Zo ziet men weer, hoe Ziggo de klant extra kan "verleiden" met daarbij de nieuwe apparatuur die te huur is. Met de behoorden abonnement. Een slimme F1 fan kijkt via f1tv, deze gaan later ook uitzenden via UHD. Dat kan niet anders.    

aangepast door Ventura
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Ventura zei:

Een slimme F1 fan kijkt via f1tv, deze gaan later ook uitzenden via UHD. Dat kan niet anders.    

Ja je hebt slimme en domme F1 fans, toch?

Er staat nergens wat het kost en er staat nergens in welke kwaliteit uitgezonden wordt.

Dus licht ons maar eens in als jij daar al een abo hebt lopen!

p.s.

in samenwerking met ziggo die F1TV

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Codx zei:

Laten we eerst maar is afwachten, op dit moment staat er nog geen UHD signaal op de ziggo kabel behalve hun LN UHD DVB test kanaal, en die heeft alleen CAID 1850 codering op dit moment

Ik begreep dat het UHD test kanaal in Nagravision gecodeerd is, helaas kunnen onze CI modules niet mee overweg. 

Alleen de Next kan hiermee het DVB-C decoderen, het Ziggo Sport zal dan het 4K signaal beschikbaar maken. 

Ze zullen het niet via de IPTV, zoals Love Nature in 4K, aandurven, klapt het Internet eruit als iedereen massaal Max in UHD wil volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je in oud-Joepiezie gebied woont? Die gebruiken ook Nagra, maar niet CAID 1850...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat er wel als je doorklikt. Je hebt het Max pakket nodig, het duurste pakket dus.  

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sowieso een pesthekel aan die gedwongen gesloten nering.. Ik houd het zolang het kan op eigen hardware. Zo heb ik de regie in eigen hand. Als het aan de providers ligt, trappen ze je terug naar de pre-videorecorder tijd! Niks meer opnemen en als je al mág opnemen dan bepaalt de provider hoe en hoelang.. Dacht het niet! Ik mag er inmiddels dik voor betalen, dus ik ga bepalen wat en hoe ik opneem.... Voor mijn part geeft Ziggo straks de über Next met 32K...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Tonskidutch zei:

een formule 1 bolide wordt echt niet mooier met 4K

Daar kan je van mening verschillen, ik zelf vond de 4k weergave van de f1 wel iets toevoegen aan de beleving.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Daar kan je van mening verschillen,

nou, met HD+ vergeleken ofschoon je daar nu 2021 geen F1 meer zult zien

79€ per jaar voor de RTL Deutschland F1 van HD+ abo >of< 85,4 per maand voor de UHD formule 1 (en Love Nature) van Ziggo

dus tov van complete TV van Ziggo toch vette 20€ per maand meer

 

dat is het mij toch echt niet waard ofschoon ik die briljant mooie beelden in UHD ken.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...