Ga naar inhoud


gezocht : multistream satellietontvanger


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten

Ik heb allemaal loze (data)kanalen erin staan ondanks dat ik op fta heb gezocht en ook heel wat tv kanalen die het niet doen (discoveries etc) en ik heb nergens de optie om zenders te verplaatsen. Verwijderen kan wel maar dat is een monnikenwerk omdat je niet een hele zwik in 1 keer kunt sorteren 

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, gerrithoogeveen zei:

Ik heb allemaal loze (data)kanalen erin staan ondanks dat ik op fta heb gezocht en ook heel wat tv kanalen die het niet doen (discoveries etc) en ik heb nergens de optie om zenders te verplaatsen. Verwijderen kan wel maar dat is een monnikenwerk omdat je niet een hele zwik in 1 keer kunt sorteren 

Met de octagon is bovenstaande wel mogelijk en wat ook helpt is een editor gebruiken bijv Dreamset. Kun je alles naar eigen wens invullen. Zenders verplaatsen kan ook met de ontvanger. Op kanalenlijst gaan staan en daarna menu knop. Krijg je allerlei mogelijkheden om de boel in te stellen.

Verder kun je ook een kant en klare lijst er in zetten.

Discovery kanalen zijn in Powervu gecodeerd

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al gedacht aan fallback tuner te gebruiken ? Of remote stream channel ? Via ethernet verbinding.Hangt van de image af.Is hier trouwens in gebruik en een prima ontvanger

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Mojo zei:

Maak even een topic hier aan: https://www.sat4all.com/forums/forum/21-overige-merken/

Ik heb er zelf ook een met OpenATV en die werkt echt wel goed.

Gerrit maak zoals Mojo zegt even nieuw topic aan. Dit is verkoop forum

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een te lange coax én een budget ontvanger is de kans groot dat de motorbesturingssignaken instort.... Waarom zet je de box niet beneden? 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Mimisiku zei:

Met een te lange coax én een budget ontvanger is de kans groot dat de motorbesturingssignaken instort.... Waarom zet je de box niet beneden? 

De moter draait goed. Het is gewoon niet mogelijk om een fatsoenlijke lijst te maken van kanalen. Ik ben er zo klaar mee al. Waarom niet gewoon een simpel menu waarin je zenders kunt verplaatsen en verwijderen.  ? Waarom moet alles tegenwoordig zo ingewikkeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had gisteren alle kanalen er wel in staan na 6 uur. 42 satellieten.  Maar kon niks verplaatsen aan kanalen en een hoop datatroep erin. Nu alles weer leeggehaald en een kanalen lijst gedownload en die erin gezet. En zie daar...... allemaal betaalzender.  Misschien dat iemand mij kan bellen 062727451.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gerrit wil je wel even bellen maar nummer is maar 9 cijfers

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via menu heeft op Linux ontvangers geen zin. Veel te veel en veel te traag! Hiervan zijn al jaren betere oplossingen bedacht in de vorm van Settingseditors via de PC. DreamBoxEdit of DreamSet zijn daar prima voorbeelden van. De methode is simpel:

1. De ontvanger alles laten scannen wat je ontvangen wil..

2. De hele lijst via de Settingseditor naar de PC overhevelen.

3. Middels de Settingseditor de kanalen ordenen. Desnoods in separate bouquetten.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dit forumdeel is voor vraag en aanbod!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...