Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 in Bahrein


Sprietje

Aanbevolen berichten

Komend weekeinde wordt de eerste race van 2021 verreden op het Bahrein International Circuit van Sakhir in Bahrein.
De tijden van de onderdelen zijn als volgt:
vrijdag    12:30 - 13:30 uur  eerste vrije training
vrijdag    16:00 - 17:00 uur  tweede vrije training
zaterdag 13:00 - 14:00 uur  derde vrije training
zaterdag 16:00 - 17:00 uur  kwalificatie
zondag   17:00 uur Race

 

De trainingen en de race zijn rechtstreeks ongecodeerd te bekijken in FullHD met onderbrekingen voor reclame via de Astra 19,2 op de zender Servus TV HD welke zich op positie 143 en 668 van de Canal Digitaal zenderlijst bevinden.
Merkwaardig genoeg geeft de EPG aan dat de F1 niet wordt uitgezonden maar de MotoGP te zien zal zijn.

Zie: https://www.servustv.com/sport/a/formel-1-2021-der-bahrain-gp-in-sakhir-live-bei-servustv-und-im-stream/21373/

 

Voor mensen die zich in Spanje of Portugal bevinden zijn alle onderdelen van de race rechtstreeks ongecodeerd te bekijken via de Badr satelliet op 26 graden oost via de zender MBC-Action met een schoteltje van 60cm. In Zuid-Frankrijk is hiervoor een schotel van 85cm nodig. MBC Action zit op 12284V


Let op dat in de nacht van zaterdag op zondag de zomertijd in gaat en dat de klok in Nederland dus 1 uur vooruit gezet moet worden.

 

circuit f1 bahrain.png

Bahrain International Circuit.jpg

aangepast door Sprietje
internetlink bijgeplaatst
Link naar reactie
Delen op andere sites


23 uren geleden, Sprietje zei:

De trainingen en de race zijn rechtstreeks ongecodeerd te bekijken in FullHD met onderbrekingen voor reclame via de Astra 19,2 op de zender Servus TV HD welke zich op positie 143 en 668 van de Canal Digitaal zenderlijst bevinden.
Merkwaardig genoeg geeft de EPG aan dat de F1 niet wordt uitgezonden maar de MotoGP te zien zal zijn.

Zie: https://www.servustv.com/sport/a/formel-1-2021-der-bahrain-gp-in-sakhir-live-bei-servustv-und-im-stream/21373/

Kun je vergeten, F1 op oostenrijkse Servustv is niet FTA.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga er geen extra geld aan uit geven, wanneer die niet binnen het normale abo of fta te zien is zoek ik wel een andere bezigheid.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik ga er geen extra geld aan uit geven, wanneer die niet binnen het normale abo of fta te zien is zoek ik wel een andere bezigheid.

 

Moeten we hier maar kijken

https://tv.mbc2.live/en/mbc-action-live/

met dank aan @Drs. IJzerbout

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

We gaan het zien, komend weekeinde.

 

En anders moet ik de Drs. vragen een kruk voor mij in de hotelbar te reserveren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ceesv zei:

We gaan het zien, komend weekeinde.

 

En anders moet ik de Drs. vragen een kruk voor mij in de hotelbar te reserveren.

Ga ik mee (heb al lang niet meer op een barkruk gezeten )

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

Als jullie mijn natje en droogje dan betalen en bitterballen meenemen, dan doen we dat. 😂

 

Vergeet ook niet de MBC TV Live App voor Android te laden op je Smart Phone.

Dat zal wel geen water en brood zijn 😄

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan gaan we naar deze bar hieronder op de foto. Dat is de Icon Bar in het Radisson Blu, mijn stamkroeg en 2e bureau tijdens de Formule 1

Daar krijg ik 30% MBC korting in alle restaurants op alles. Is direct naast het MBC gebouw.

 

wkUy9moZqs5g_1280x300_Xe3lowe7.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-3-2021 om 21:30, moonchild zei:

Kun je vergeten, F1 op oostenrijkse Servustv is niet FTA.

Je hebt gelijk moonchild. Dit staat er op de site van Servus TV:

 

Hoe ontvang ik ServusTV in Oostenrijk?
Hoe kan ik ServusTV in Oostenrijk ontvangen? Hoe werkt de ontvangst via kabel DVB-T2 of satelliet? Alle informatie over de ontvangst van ServusTV.

 

ServusTV ontvangen via DVB-T2
U kunt de tv-programma's die in Oostenrijk worden uitgezonden ook ontvangen via DVB-T met een DVB-T2-ontvanger. Er zijn maximaal 12 kanalen gratis beschikbaar, afhankelijk van de regionale beschikbaarheid.

Opmerking: sinds 15 april 2013 heeft simpliTV tot 40 terrestrische kanalen kunnen ontvangen via DVB-T2. Er kunnen maximaal negen kanalen in HD worden ontvangen. ServusTV is de enige particuliere omroep die gratis in HD kan worden ontvangen (voor andere programma's kunnen kosten gelden). Voorwaarde is een simpli TV-box of een simpli CI + -module (in combinatie met een DVB-T2-compatibele televisie) en de beschikbaarheid van simpliTV op de betreffende locatie. Bovendien is een registratie op de website van www.simplitv.at vereist.

 

ServusTV ontvangen via kabel
In Oostenrijk is ServusTV analoog voor de meeste kabelnetwerkexploitanten en digitaal voor alle.

 

ServusTV ontvangen via satelliet
De uitzending van ServusTV via satelliet is gecodeerd sinds 1 maart 2016.

Sinds 1 maart 2016 heeft u een ORF-satellietkaart of een SKY-smartcard of HD Austria nodig om ServusTV AUSTRIA via satelliet te ontvangen
Als u sinds 1 maart 2016 geen ServusTV meer kunt bekijken, kunt u bijvoorbeeld online een ORF-satellietkaart bestellen.

 

Ontvang ServusTV via IPTV
In het geval van IPTV wordt ServusTV uitgezonden via internetprotocol met gegarandeerde datasnelheid. IPTV is niet gelijk te stellen met de livestream, maar een verdere mogelijkheid om het programma van ServusTV digitaal te ontvangen. De volgende netwerkoperatoren bieden momenteel ServusTV aan via IPTV: Citycom Telekommunikation GmbH, Multimedia One GmbH, Infotech EDV Systeme GmbH, Planet Digital GmbH & Co KG, Telekom Oostenrijk.

 

Dus gratis kijken alleen via MBC Action.

Servus TV.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sprietje, je vergeet er nog wel een paar zoals https://www.a1.net/tv/s/a1-xplore-tv A1-Vodafone dus.

Ik had zelfs in Dresden van Kabel Deutschland-Vodafone op de Kabel ServusTV in HD. Maar het is heel veel minder interessant die ServusTV als je toch geen kaartje er voor hebt en/of kunt kopen als Beneluxer.

De mooiste is toch echt via Sky met de keuze van 6 camera's en die kaart heb ik ook gehad in m'n Vu+ (en is nog steeds mogelijk als je familie hebt in Duitsland)

 

MoonDial

Pat Metheny

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...