Ga naar inhoud


BVN stopt gedeeltelijk via satelliet


Mojo

Aanbevolen berichten


Ik versta dit meer onder VRT(full) verhuist naar internet . 2 Jaar terug kon je't nieuws al opvragen wanneer je wou. Je kon dan gerust laat naar het strand gaan wegens plaatsgebrek op 't strand 's middags of wat langer zwemmen.

Dus in feite on demand, in't begin gratis om volk te ronselen .en later betalend.

aangepast door de mon

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie heeft er tijd om op vakantie te gaan, juist, de gepensioneerden. En die kijken BVN tv en de Duitse fta, de rest is luxe en kost € . En zondags moet je eens kijken wat voor blockbusters(cinemafilms) die Duitsers fta laten zien 

Als de werkende mensen door overuren naar Netflix etc kijken ipv naar die zenders met hun reklame van ca 4 minuten reklame.

Is dat omdat BVNtv geen reklame heeft of niet dat ie er uit ligt?

 

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze nemen goede beslissingen vind ik, dat kan echt niet beter zijn en hetzelfde mag eigenlijk voor één en canvas en ketnet ook uitzendtijd halveren en voor de rest herhalingen van het leuke nieuws waar ze echt zo goed in zijn, het zal mij en vele mensen enorm plezieren door er niet naar te kijken.

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al benieuwd voor de komende zomer op TV1, of het weer de zoveelste zomer zal worden met herhalingen van fc de kampioenen, want ze zitten nu al iedere zaterdag aan een herhaling van reeks 18, dus in de zomer zullen dat dan dagelijkse herhalingen zijn van seizoenen 19, 20 en 21 en dan daarna? Weer beginnen herhalen vanaf seizoen 1? Zoals we waarschijnlijk wel gewoon zijn van TV1 of  komen er eens herhalingen van iets anders of misschien hebben ze de rechten niet om andere series eens opnieuw uit te zenden, alhoewel ze vroeger wel op TV1 te zien waren, raar als het daar aan ligt, hoe kan nu een tv zender zijn eigen rechten kwijtraken om oude programma's uit te zenden?

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2021 om 15:42, Timm1983 zei:

Ze nemen goede beslissingen vind ik, dat kan echt niet beter zijn en hetzelfde mag eigenlijk voor één en canvas en ketnet ook uitzendtijd halveren en voor de rest herhalingen van het leuke nieuws waar ze echt zo goed in zijn, het zal mij en vele mensen enorm plezieren door er niet naar te kijken.

Timm1983

Wat een cynisme lees ik hier. Ik vond zelf het staken van teletekst en DVB-T opvallende stappen van de Vlaamse publieke omroep. Maar het is wel triestig allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, astro iris zei:

En het zijn steeds de ouderen die de pineut zijn.

Ja dat is ook zo. Dit vond ik in Nederland al met het uitzetten van teletekst bij de regionale omroepen want het argument we zijn nu op Internet te vinden is voor een deel van de ouderen geen haalbaar alternatief. Wat breder dan TV zijn ouderen ook vaker slachtoffer van automatisering waarmee persoonlijke service wordt geschrapt maar vooral digitale oplichting heeft het op hen gemunt. Als je dan ook nog banken hebt die ijskoud zeggen ja maar u hebt het geld zelf overgemaakt grrr.

 

Of het nu ligt aan achterlopen in het algemeen of conservatisme ligt weet ik niet helemaal zeker maar Duitsland lijkt zijn ouderen toch wat meer te koesteren. Dat zal naar mijn inschatting het allerlaatste land zijn dat stopt met teletekst maar wat mij recent opviel: Er wordt in de NDR regio een test gedaan met een apart geluidsspoor zonder hinderlijke achtergrond geluiden zoals muziek. Dat is een stap vooruit voor veelal oudere slechthorenden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal best wat ouderen aantreffen die nog nooit een pC hebben aangeraakt en bij de introductie ermee wel wat problemen hebben of krijgen maar dat is toch wel wat anders dan het bericht hier over de VRT die wegens bezuinigingen gedwongen is haar deelname aan de zender BVN te stoppen die enkel op satelliet te zien is.

 

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...