Ga naar inhoud


....Canal Digitaal is gestopt met het heractiveren van smartcards....


D-box

Aanbevolen berichten

Hoi Jarco, met veel interesse heb ik je artikel gelezen in TotaalTV.

De naam van dit artikel is :"Overstappen van Joyne naar Canal Digitaal: ‘doe het snel".

 

Bron: TotaalTV

 

Ik geloof je meteen, dat staat buiten kijf.

 

Maar hoe staat het dan met de klanten van CDS die het recreatie-pakket hebben? die hebben toch een heractivatie van hun kaart nodig na een jaar tijd?

 

Gewoon uit nieuwsgierigheid stel ik je deze vraag.

 

Groetjes,

D-box

 

 

 

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan geactiveerde smartcards nog steeds/wel heractiveren.

 

Maar je kan een oude smartcard die niet meer aan een lopend abonnement is gekoppeld niet laten (her)activeren op een nieuw abonnement. Ook al ben je in bezit van deze oude afgesloten smartcard.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betekend dit dat smartcard overname niet meer mogelijk is?   Veel mensen zeggen eerst hun abo op en verkopen daarna de kaart door met formulier. Tot recent kon dit gewoon.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Satwatcher zei:

Je kan geactiveerde smartcards nog steeds/wel heractiveren.

 

Maar je kan een oude smartcard die niet meer aan een lopend abonnement is gekoppeld niet laten (her)activeren op een nieuw abonnement. Ook al ben je in bezit van deze oude afgesloten smartcard.

OK begrepen man.

Thx 4 info

 

Groetjes,

D-box

 

3 uren geleden, Codx zei:

Betekend dit dat smartcard overname niet meer mogelijk is?   Veel mensen zeggen eerst hun abo op en verkopen daarna de kaart door met formulier. Tot recent kon dit gewoon.

Goede vraag;

Ik ben benieuwd naar dit antwoord.

 

Groetjes,

D-box

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heractiveren

Canal Digitaal biedt Joyne-klanten die binnen deze periode overstappen een korting aan van 50 procent bij aanschaf van een nieuwe CAM701 CI+ module met geïntegreerde Viaccess smartchip. Bij enkele abonnement biedt Canal Digitaal deze CI+ module zelfs gratis aan. Wie echter nog een oude uitschakelde smartcard in bezit heeft, kan deze bij het aangaan van een nieuw abonnement laten heractiveren. Dit kan zelf worden gedaan als de voormalig klant een MijnCanalDigitaal-account heeft. Mocht dit niet het geval zijn dan kan de klantenservice hierbij volgens de aanbieder helpen. Deze mogelijkheid is er niet alleen voor Joyne-klanten die terugkeren naar Canal Digitaal maar is volgens een woordvoerder voor iedere huidige klant beschikbaar. Dit geldt overigens niet alleen voor smartcards maar alle overige hardware - zoals satellietontvangers met ingebouwde coderingsmogelijkheid - die voorheen voor het bekijken van het Canal Digitaal-aanbod werd gebruikt.

BRON : Totaal TV 27 april

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...