Ga naar inhoud


Nostalgie+ vanaf maandag 17 mei ook op DAB+ Vlaanderen.


astro iris

Aanbevolen berichten


Gisteren is Nostalgie+ om 16u van start gegaan. muziek valt goed mee en is niet alleen non stop, maar ook programma's. Zo is er elke week een story waarin een artiest of groep extra in daglicht wordt gesteld. Maandag zal dat bvb Abba zijn, daarna volgen nog tal van andere groepen zoals CCR, Bee Gees, The Beatles en veel anderen. In het weekend zal er een Soul and Disco show zijn, Ook iedere week een goud van oud top 30 . Ook komen tussendoor terugblikken op het nieuws van lang vervlogen dagen. om het uur is er nieuws en indien vereist extra nieuws. Ook wordt het type 60-70-80 muziek aangepast naargelang het uur van de dag. Mijn eerste indruk....top zender.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

het is te hopen dat er nu eens een bredere perspectief gegeven wordt op 60-70-80 muziek middels zo'n zender

want er zijn er al heel veel die hetzelfde plaatje draaien.

 

Ja hoop ik , in mijn hobbyruimte staat die op Joe's 60 & 70's. Knap mooie muziek maar spijtig dat het uitzend met doorlopend bandje zodat je regelmatig dezelfde songs tegenkomt. Zal nu toch overschakelen naar Nostalgie+ denk ik en deze een kans geven. 😀

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed wellicht bestaat er ook zoiets als teveel keus (Joe 60's & 70's, Joe 80's. Joe 90's, Nostalgie, Nostalgie+).
In Nederland kan je dan kiezen uit NPO Radio 5 of Radio 10 60's & 70's. De rest veel hetzelfde of Piratenachtige muziek of algemene Pop.
Voorbij de Moerdijk stem ik graag af op één van de Belgen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hem eens een tijdje op de achtergrond laten spelen...

niet via DAB+ want die vang ik hier niet aan de grens met België op een kamer antenne

maar via de internet site

 

Screenshot_1.jpg.8c5583e4d56dce18681869a5e07e1cf0.jpg

 

Misschien moet ik er wel een tijdje weer aan wennen dat de playlist alleen hits van destijds te horen geeft en niet een breder spectrum van muziek uit die jaren.

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-5-2021 om 10:07, Tonskidutch zei:

Misschien moet ik er wel een tijdje weer aan wennen dat de playlist alleen hits van destijds te horen geeft en niet een breder spectrum van muziek uit die jaren.

 

Dan heb ik een tip voor jou...Radio Caroline

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Sedert gisteren online via DAB+  : Joe Lage Landen

 

Zender uit de Joe groep met enkel Nederlandstalige muziek . Voor de liefhebbers , info hier :

 

https://radiovisie.eu/joe-lanceert-joe-lage-landen-ook-op-dab/

 

 

 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U vraagt wij draaien , Tonski...📻

 

 

 

aangepast door Crazy Sat
  • Bedankt 1

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Op 22-5-2021 om 21:47, astro iris zei:

Dan heb ik een tip voor jou...Radio Caroline

 

Helemaal eens. Ik heb deze zender nu zo'n vijf dagen op rij continu aanstaan. En de muziekkeus is een verademing. Heel anders dan de playlisten van Radio 2 , Radio 5, Radio 10 60&70 of welke Nederlandse zender dan ook. Een aanrader.... 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...