Ga naar inhoud


A.B voor vu duo 2


blitz10

Aanbevolen berichten


Persoonlijk vind ik degene die nu bij oa. een Solo 4K of Duo 4Kse geleverd wordt een fijne AB. De origineel bijgeleverde AB waar 3 batterijen en geplaatst worden is ook prima. Conform mijn ervaring.

Op de Ultimo 4K gebruik ik de BT versie. Helemaal toppie.

 

Welke bedoel jij? 

2C06B0EC-581F-4FFE-ACDF-10751B82FB64.jpeg

67CECA8E-F75C-4B2B-A253-A25F7750DC45.jpeg

4F6BE0A0-2351-476A-B329-B60D644E27E4.jpeg

aangepast door John van Dreumel

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb de middelste in gebruik, die meegeleverd werd met de ontvanger.

Doet het al 4 jaar!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik bedien de VU+ Solo en de VU+Uno met één en dezelfde  programmering in mijn Harmaony.

Bij de Zgemma bedien ik zelfs drie verschillende modellen met één programmering.

Mogelijk past dus elke ab van de VU+ reeks op jouw toestel. 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik heb een laptop naast mijn stoel staan, meestal bedien ik de box via de webif.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, blitz10 zei:

de middelste A.B.nooit meer. Na twee maanden in gebruik, kon je tig malen op toets drukken voordat er een reactie kwam

Ik heb ze allemaal gehad!

Niet heel robuust dat klopt maar die van jou Duo2 die reageerde destijds al niet heel jofel toen ik bij je was.

Ik zou de eerste nemen die krijg je ook bij de ZERO4K erbij... en die vondt ik wel erg fijn

Of je moet een all-in-one remote gaan zoeken en bekijken maar die zijn wel een stuk duurder. (dit is soms wel wennen hoor want de layout is meestal anders dan bij de Vu+.

 

 

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...