Ga naar inhoud


Hoe een dvd/cd rw in CD/MRW formaat lezen (Mt Rainier) in Win10


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik probeer een zelf gebrande cd rewritable te lezen.

Ik krijg een popup van EasyWrite te zien die zegt INCD van Nero te installeren...

Ik laad INCD en krijg de melding dat het laden in gestopt omwille van schade aan win-10

Dit is weer een van die wansmakelijke windows-10 moppen, een samenraapsel van de grootste winrommel aller tijden!

Onder XP gebruikte ik INCD zonder problemen

DVDbrander is een  SONY Optiarc

 

Hoe geraak ik aan een werkende dvdrw?

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Ambers Dit is weer een van die wansmakelijke windows-10 moppen, een samenraapsel van de grootste winrommel aller tijden!

 

Mijn PC is 9 jaar oud. Er staan zo'n 40+ programma's op. En alles loopt als een tierelier. Ik ben het dus niet met je eens.

Ofwel je hebt een hardware probleem, ofwel je gebruikt de verkeerde programma's. Nero heb ik er al jaren geleden uitgegooid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In het wilde weg steeds uit allerlei hoeken van het internet programmas downloaden, installeren en daarna proberen alles weer te wissen is het recept om steeds meer problemen te krijgen.

 

Verder, gebruik alleen de Windows virus scanner, dat bespaart je een hoop ellende.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jan Ambers zei:

kan vb geen muziekfile afspelen, moet prog kopen

@Jan Ambers, dat is toch helemaal verkloot bij jouw. Op elke nieuwe windows 10 Home kun je muziek bestanden met de meest bekende codecs afspelen jij zegt hier echter niet wat voor soort muziekbestand extensie je wilt afspelen en welke codec die hebben. Bovendien zijn de app's voor de mediaplayer van Windows10 bijna 99,9% gratis uit de appstore.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Standaard Win 10 audioplayer gebruiken en eventueel luidsprekers aansluiten op je computer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jan Ambers Hoe oud is die CD/DVD? Die dingen zijn na 2-3 jaar echt niet meer te lezen.

 

Mijn PC is van 2016 zonder CD/DVD drive. Echt verouderde technologie.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...