Ga naar inhoud


Prijsexplosie energierekening


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ik reageer niet inzake die Auer Edel maar op het feit dat installaties geluid produceren, dat was algemeen als opmerking inzake geluidhinder.

Ik nam de Auer Edel quote als uitgangspunt om er op te wijzen dat het vaak luider is dan je als bewoner verwacht.

 

In kwestie de installaties en buitenunit kan het zijn dat je wel een Omgevingsvergunning moet aanvragen echter dat hangt af van de situatie en de apparatuur. Ergo informeer je daar zelf over als je zo iets gaat ondernemen = precies ook wat jij schrijft in de quote

 

 

En dat komt vaker voor dan je denkt waarmee ook de verzekering bijvoorbeeld kan zeggen ja maar dit vergoeden we niet.

 

Dus zijn we het eens over het feit dat je het best een goed advies inhaalt. Want ook de kwaliteitsborging is in de nieuwe omgevingsvergunning belangrijk geworden.

Per saldo zitten we dus op 1 lijn. 

 

Deze uitspraak vd RvS is wel aardig en geeft denk ik goed aan waar de crux ligt. https://www.raadvanstate.nl/uitspraken/@124818/202002867-1-r4

 

Op Omgevingsweb staat ook stukje maar vind die persoonlijk wat slordig geformuleerd/geredigeerd. Wat tot onnodige onduidelijkheid leidt. Wellicht dat datering rol speelt.

https://www.omgevingsweb.nl/vragen/is-een-warmtepomp-aan-de-buitenkant-vergunningplichtig/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je snel gevonden die uitspraak van de Raad Van Staten! ;) chappeau

Maar er zijn natuurlijk meer klachten dan die ene die je vermelde.

 

Er zijn ook zoals ik vertelde situaties die als Echoput geluid versterken en dan is de opgave van de fabrikant helemaal niet meer relevant maar de geluidmeting ter plekke. En dat argument vergeten de mensen en installateurs.

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Er zijn ook zoals ik vertelde situaties die als Echoput geluid versterken en dan is de opgave van de fabrikant helemaal niet meer relevant maar de geluidmeting ter plekke. En dat argument vergeten de mensen en installateurs.

Dat is ook wat je op kan maken uit die uitspraak. 

 

(Wat betreft snelheid oid. Wel uit vakgebied doordat ik ziek ben geworden, maar wil niet zeggen dat ik interesse heb verloren en de wereld los gelaten. Ben er nog met horten en stoten, alleen nu anders 💪😁).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

https://arteptweb-a.akamaihd.net/am/ptweb/098000/098800/098818-000-A_EQ_0_VA-STA_06576902_MP4-1500_AMM-PTWEB_1kH4KLex5M.mp4

 

het mediathek programma van Arte inzake Kernenergie!!!

toch wel weer een heel goede samenvatting over voorspoed, kosten, leugens en risico's

 

ga der even voor zitten want je zou jezelf tekort doenScreenshot_15.thumb.jpg.56b0372d7566e2de1bb5d28a801d4d44.jpg

Sorry

Röyksopp & Jamie Irrepresible

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...