Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP Saoedi-Arabië


Sprietje

Aanbevolen berichten


Lijst met zenders die live uitzenden. Live in FTA op Turkmenistan Sport op 52°E.

 

https://liveonsat.com/x-formula1.php

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee F2-coureurs naar het ziekenhuis na verschrikkelijke crash die vanmiddag gereden werd. Beide zijn bij bewustzijn en ze lijken buiten levensgevaar maar er zijn wel zorgen over de benen van Fittipaldi.

Enzo Fittipaldi knalde bij de start op Theo Pourchaire die niet weg kwam.

 

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

Zo mensen. Ik ga dadelijk de bar in. Want dit spectaculaire gebeuren wil ik gaan zien. 

 

Zo, ik moest vanavond bij mijn collega's over mijn schaduw stappen en de weddenschap staat. 

Wint Hamilton, dan betaal ik de bar-rekening, wint Verstappen dan betaal ik niets. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sessie gestopt, Max mag nu banden wisselen zonder pitstop, Mercedes heeft verkeerd gegokt en de leiding afgestaan aan Max.

Hamilton mekkert, jammert dat de sessie stop onnodig is.

 

Mick Schumacher krijgt zeker een kerstkaart van RedBull dit jaar.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Weer safety car na de herstart, sessie weer gestopt.

 

Het leek erop dat Verstappen en Hamilton elkaar bij de start van de baan wilden rijden.

Jammer dat de wedstrijd niet voortgezet kon worden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...