Ga naar inhoud


Xtrend E9500 Ziggo smartcard krijg ik niet aan de praat.


Aanbevolen berichten


Ach, ik heb ook zo’n beetje ieder merk box gezien en velen in bezit (gehad). Momenteel aan het stoeien met ontvangers van het obsolete merk Coolstream. Die draaien op Neutrino… Daar is een Ziggo 0606 kaart ook een dingetje… Dát is pas zoeken!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nog 3 stuks..hartelijk dank voor jullie hulp! 

Kan zoveel leren hier..heel dankbaar voor ook nu ik beeld heb.

Ik las dat het ook iets te maken heeft wat voor abonnement je hebt.

Hoe dan ook nog steeds beeld en heeeeel blij mee..ook met jullie hulp!

Mocht er iets aan de hand zijn zal ik me altijd melden hier zitten mensen met deskundigheid die je heel goed kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zou ik maar heel snel een belletje aan Ziggo geven… Zonder de extra ChID’s waardeert de kaart niet meer op….

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mimisiku zei:

Dan zou ik maar heel snel een belletje aan Ziggo geven… Zonder de extra ChID’s waardeert de kaart niet meer op….

Ok ik hoorde dat ik de kaart zelf een update kan geven.

Dat ga ik op een gegeven moment dan maar eens doen.

Mocht het dan nog niet werken zal ik denk ik even in de instellingen moeten kijken.

Voor nu gelukkig nog beeld.. ik zal de kaart een update geven dat kan ik doen via mijn Ziggo. Was meen ik al gebeurt maar kan het nog eens zelf proberen via mijn Ziggo.

Ik las ook dat het aan het abonnement kan liggen wat je hebt maar als jij zegt dat dit niet het geval is geloof ik je uiteraard.

Dank voor je hulp in deze..fijne jaarwisseling overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Insgelijks….Ik heb nog geen Ziggo kaart gezien die deze 3 ChID’s niet heeft.. Maar het kán zijn dat Ziggo 2de of 3de kaarten aanbiedt die alleen de FFE0 hebben. Deze kaarten kunnen dan echter geen ander abo krijgen dan de Basis TV..

Zojuist, VuDuogebruiker zei:

Ik heb bij de Config prefer 2 local cards above cache staan.. maakt dat nog wat uit dat ik die bijv op 1 zet? Of bij de readers 2 groupen?

Geen idee of dat belangrijk is..

Zoals gezegd bij de config staat dat op 2 bij de readers staat het aantal groupen op 1.

 

Nee, dat is zelfs goed. De decoder zoekt eerst naar lokale kaarten, dan pas naar alternatieve methodes…

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Mimisiku zei:

Insgelijks….Ik heb nog geen Ziggo kaart gezien die deze 3 ChID’s niet heeft.. Maar het kán zijn dat Ziggo 2de of 3de kaarten aanbiedt die alleen de FFE0 hebben. Deze kaarten kunnen dan echter geen ander abo krijgen dan de Basis TV..

Volgens mij staat daar alleen basis tv op. Dat moet ik even checken of op die kaart hetzelfde abo staat als mijn ouders. Die hebben tv complete.

Persoonlijk denk ik alleen de basis tv zender. Ik ga dat nog checken en laat het jullie weten.

Dankjewel voor je reactie. Ik zal de kaart ook nog een update geven wellicht dat dat ook nog wat helpt.

 

2 minuten geleden, Mimisiku zei:

Insgelijks….Ik heb nog geen Ziggo kaart gezien die deze 3 ChID’s niet heeft.. Maar het kán zijn dat Ziggo 2de of 3de kaarten aanbiedt die alleen de FFE0 hebben. Deze kaarten kunnen dan echter geen ander abo krijgen dan de Basis TV..

Nee, dat is zelfs goed. De decoder zoekt eerst naar lokale kaarten, dan pas naar alternatieve methodes…

Ok bedankt dan staat dat in elk geval goed..weer wat geleerd mbt Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info dat wat op de kaart staat is volgens mij TV standaard dat hebben mijn ouders ook.

Je hebt zeg maar tv start en daarna complete maar het verschil is de box die je erbij krijgt en de mogelijkheden.

Hoe dan ook dan zijn beide abo,s hetzelfde..daarna krijg je tv max met 125+ zenders..

Op de kaart staat dus TV standaard. Kabel tv is het niet omdat je dan uiteraard alleen de FTC zenders hebt.

Beetje verwarrend die namen allemaal eerst dacht ik ook dat het kabel tv heette maar het is dus TV standaard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn 0604 en 0606 kaart waren die ChID’s er ook dat ik nog TV standaard had…. Dus iets stinkt er als de luiers van gisteren…..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok bedankt ik houd het in de gaten zal de kaart via mijn Ziggo eens een update geven.

Tot nog toe loopt het nog goed gelukkig. Maar eens afwachten dan..

 

Misschien moet ik bij de reader nog niets van het CHID invullen?

Smargo patch staat uit bij de reader.

Er zijn denk ik meer instellingen waar ik even naar kan kijken maar ik moet uiteraard niet zomaar iets uit of aan zetten als je niet weet wat je doet.

Ik vraag het omdat het wellicht hierin kan zitten dat je wel beeld hebt maar mbt de Entitlements(3) toch ergens een vinkje,info niet goed of aanwezig is.

 

Ik zal op een gegeven moment de kaart een update geven in zoverre ik hoorde via Ziggo gaat dat via mijn Ziggo.

 

aangepast door VuDuogebruiker
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens hoorde ik via iemand anders dat ie ook 3 Entitlements heeft.

Ik zal deze persoon nog eens vragen eens kijken wat ie zegt en of dat klopt.

Was een beetje onduidelijk hoe ie het beschreef maar als ik deze persoon goed begrepen heb had ie er ook 3.

Ik laat het hier nog weten.

Iedereen nogmaals dank voor al jullie hulp een een fijn  uiteinde gewenst. 

Persoonlijk geef ik niks erom allemaal poppenkast als je het mij vraagt maar goed voor diegenen die er veel waarde aan hechten een prachtig oud op nieuw gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij ook gewoon een poppenkast. Sowieso met al die ‘traditionele’ verplichtingen.

Oliebollen (niet te vreten), appelflappen (megavet en zoet), Russisch ei (de hele nieuwjaarsdag scheten laten), alcohol (mis)bruik….. Al die standaard TV shows met vooral superveel reclame en allemaal zooi die je helemaal nooit wil kijken…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mimisiku zei:

Voor mij ook gewoon een poppenkast. Sowieso met al die ‘traditionele’ verplichtingen.

Oliebollen (niet te vreten), appelflappen (megavet en zoet), Russisch ei (de hele nieuwjaarsdag scheten laten), alcohol (mis)bruik….. Al die standaard TV shows met vooral superveel reclame en allemaal zooi die je helemaal nooit wil kijken…

Helemaal met je eens. En die reclame vooraf voordat het "feest" lost moet gaan maken ze je hoorndol met dat je dit of dat moet gaan kijken en uiteraard weer kopen,kopen. Ook met kerst moeten we allemaal hetzelfde denken en doen dat komt terug in de nutteloze praatprogramma,s, showbizz uitzendingen en uiteraard weer een bombardement van reclame.

Precies daar wil je gewoon niet naar kijken ik ga lekker mijn eigen weg..morgen een heerlijke wandeling in de natuur die wars is van dit soort zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met onze mobiele alarminstallatie naar het strand. Warme choco mee….

Onze telefoon staat lekker uit… Vanavond een DVD of HDD’tje opzetten. Lekker zonder reclame…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...