Ga naar inhoud


Beschikbare software VTi


Jürgen

Aanbevolen berichten

Ik was gisteren bezig om iemand met het updaten van een gewone VU+ UNO te helpen en daarbij kwam ik achter dat ik voor de UNO op de VU+ Support site geen software meer voor dit apparaat te downloaden was, zie https://www.vuplus-support.org/wbb4/vtisoftware/?dir=VTi 15.0.X/VTi 15.0.00

Ook blijkt dat de laatste beschikbare software voor alle modellen in oktober 2020 is bijgewerkt, het lijkt wel of VU+ het voor gezien houdt.

Heb ik soms iets gemist?

 

Gelukkig is OpenPli nog wel voor de oudere types VU+ beschikbaar.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Der worden wel nog sporadisch updates verwerkt en die staan ter beschikking (blauw groen groen).

Maar de developer plnick is vertrokken uit het team en er is ook niet echt veel verder te ontwikkelen. Stabiliteit is het a en o.

In ieder geval zijn ze met een heel stabiel image nog steeds m'n favoriet voor m'n Ultimo4K

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VU+Uno en Duo gaan niet hoger dan VTi 11.. En wat VU+ (Marusys) betreft LIJKT het inderdaad ‘over en uit’ te zijn…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, daar lijkt het inderdaad op.

Ondanks dat OpenPli nog steeds updates voor de VU+ familie uitbrengt, lijkt het mij niet meer reëel om desgevraagd een voorkeur uit te spreken voor de aankoop van een nieuwe VU+.

 

Maar ja, wat is op dit moment een goed alternatief voor de VU+?

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De op dit moment leverbare Vu+ ontvangers werken prima met de beschikbare software van de verschillende platformen.

 

Ik zou op dit moment geen alternatief overwegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niemand die het echt “weet”, maar het excuus Corona en gebrek aan chips geldt niet voor VU+. De 4Kse vervangt de 4K met dezelfde chip als de Ultimo4K terwijl de Ultimo4K zelf uit het assortiment verdwenen is. Nieuwe VU+ apparaten hebben een fabricagedatum van 07-2021 of lager. Hoger heb ik niet gezien wat erop lijkt dat VU+ (Marusys) niets meer produceert…. Wie het echt weet mag het zeggen…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De informatie die ik ooit uit betrouwbare bron heb ontvangen is dat Marusys / Vuplus of hoe je hen ook noemt bereid is indien er voldoende vraag zou zijn naar één specifiek model een batch daarvan te produceren, w.o. ook de Ultimo 4K. Maar vooralsnog is dat punt niet bereikt. Vermoedelijk mede omdat de Duo 4Kse en de Uno 4Kse nog steeds wél leverbaar zijn.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is Marusys geen assemblage bedrijf, die in opdracht series apparaten produceert voor een opdrachtgever?

Achter het merk VU+ zou Ceru Co. zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Is Marusys geen assemblage bedrijf, die in opdracht series apparaten produceert voor een opdrachtgever?

Achter het merk VU+ zou Ceru Co. zitten.


Dat zou zomaar kunnen @ceesv maar ik herinner mij dat de info van de bron kwam. 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

produced by Korean multimedia brand Ceru Co., Ltd.. All older Vu+ hardware set-top boxes are MIPS-powered, newer are all ARM-powered

 

volgens mij kun je de shipments / verzendingen volgen en is deze supplier, leverancier van diverse onderdelen overgestapt naar medische apparatuur wegens de pandemie

 

het algemeen chip tekort (dat zelfs bij canon inktpatronen blijkt, bron tweakers) doet dus vermoeden dat men prioriteiten heeft gekozen

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...