Ga naar inhoud


Van Windows 10 naar 11 en dan toch terug


Pluizebol

Aanbevolen berichten


11 uren geleden, Pluizebol zei:

Op het tweede deel van mijn vraag had ik ook graag een antwoord : kan ik ook gemakkelijk terug naar W10 indien W11 niet bevalt?

Dat bedoelde ik met dit aan te geven :

12 uren geleden, kees321 zei:

Eerst een 1 op 1 kopie maken (clonen) van de harde schijf en dan met 1 verder gaan.

En dan kun je later de niet "geupgedate" schijf weer terug zetten.

Beter, veiliger kan het niet nmi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje terug zag ik rechtsboven in het Windows Update scherm de mogelijkheid om over te stappen naar W11.
Nu is die mogelijkheid verdwenen. Normaal ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat kan ook, maar kun je in 10 dagen elke nieuwe functie en de afhankelijkheden voor programma's ook testen?

Je hebt AOMEI en dan beslis je na 11 dagen pas 😁

Niet dat het zo zal tegenvallen hoor.

Waarschijnlijk heb je gelijk, maar wat ik aan W11 vooral verfoei is het nieuwe startmenu.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

start menu?

Ik druk op de windows toets en begin te tikken welk programma ik wil starten en klaar. De meest gebruikte programma's heb ik gepind op de taskbar. Ik mis het start menu niet zo hoor. Je zou ook nog je programma's in het startmenu kunnen zetten, maar dat was me te veel werk 🙂

 

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antimalware service executable, is gewoon standaard van microsoft, is gewoon Windows Defender, internet staat vol met klachten dat dat bij opstarten / wakker worden zo ongeveer alles plat legt.

Merk je op snelle krachtige apparatuur niet zo veel van, op wat zwakkere apparatuur des te meer.

Die Surface Go2 hier (voor op de WC)  is de goedkoopste uitvoering (niet zelf uitgezocht), en, die wil dan even helemaal niets als íe uit de slaapstand komt.

Ik heb altijd rechtsonder taakbeheer aanstaan, en, dan ZIE je het ook...

Je KAN het wel anders instellen, maar, is veel werk, vandaar mijn vraag of het met W11 minder erg was...

Die Go2 is klaar voor W11, en, als het daar mee minder erg zou zijn zou dat een overweging KUNNEN zijn....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso wennen die Go2, toen ik 'm een paar maanden geleden kreeg (nieuw) dacht ik er meteen Linux op te doen, met de gedachte "dan heb ik eindelijk een razendsnel linux app" (al mijn laptops met Linux zijn gevalletjes die te traag werden voor Windows), maar, dat gaat niet meer zo makkelijk bij zo'n modern ding, is nu door Windows beveiligd.

Ik heb nu die sleutel wel voor die Go2, maar, zit dus nog even met Windows op dat leuke tablet ding...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...