Ga naar inhoud


KPN TV via koper of Caiway TV via glasvezel?


Aanbevolen berichten

We gaan het zien…. Ik ben nu €19 minder kwijt voor hetzelfde.. Dus ook best tevreden zo… En gewoon mijn eigen routertje op WAN i.p.v. DSL…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op zijn minst toch wel vreemd dat eenzelfde abo hier "maar" 49 euro kost en elders bijna het dubbele.

Het wordt dus hoog tijd dat de monopolie op dit soort netwerken zsm. wordt opgeheven net zoals KPN toen gedwongen werd om ook anderen gebruik te laten maken van hun koper netwerk en daar niet de hoofdprijs voor mocht gaan vragen.

 

Ik voel wat dat betreft een Brusseltje aankomen.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Codx zei:

Freedom is op dit moment gewoon te duur (74 of 84 euro p/mnd voor alleen internet)  bied TV van CDS aan en geen flatfee telefonie. 

Telefonie dat regel je toch gewoon zelf?

Dacht dat ik iets van 7,50 per maand betaal voor de trunk met 3 verschillende telefoonnummers en kom meestal ook niet boven de 7,50 aan belkosten uit ondanks dat hier zakelijk en privé heel wat gebeld wordt met ook marathongesprekken naar familie in het buitenland ed.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen internet nodig. Voor TV heb ik de schotel en Ziggo. Telefonie heb ik niet nodig. Heb een ‘Chinees’ van de zaak waarmee ik ook privé mag bellen (mits binnen de perken)..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaan er dan nog abo's met een belbundel?

Voor een paar euro meer heb je toch onbeperkt bellen en SMS'en

Ik kon hier eerst ook prima uit de voeten met 300 belminuten maar sinds ze zijn gaan afronden op hele minuten (een jaar of 15 geleden) moest ik regelmatig 15 of 20 euro bijbetalen en ook als ik in de buurt van de Duitse grens aan het werk was en het Duitse net iets sterker was dan de Nederlandse kreeg ik kosten voor bellen vanuit het buitenland.

Daarom dus een onbeperkte belbundel afgesloten met ook een gratis belbundel in het buitenland en betaal daar iets van 15 euro per maand voor met 7 Gig internet.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee. Baas betaalt en een tankpas ook van de baas… Mij hoor je niet klagen….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...