Ga naar inhoud


Mijn e-mailadres word door anderen gebruikt als hersteladres.


francois01
Ga naar oplossing Opgelost door boudeman,

Aanbevolen berichten


  • Oplossing

Waarom koppel je niet los?

Als de anderen bekenden zijn en je wil niet dat ze je mail adres gebruiken is het een probleem in de relationele sfeer.

Als de anderen onbekenden zijn zou ik wakker worden, omdat ze jouw email gebruiken. In ieder geval wachtwoord veranderen en misschien een ander email adres gaan gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, francois01 zei:

Is dit anders op te lossen?

Ja, dat account overnemen. Onder dat account inloggen, wachtwoord vergeten en dan herstellen. Die mail komt bij jou immers binnen.

 

Ik heb wel eens vaker gehad dat een of andere grapjurk mijn email adres gebruikte voor van alles en nog wat. Na contact zoeken en geen verbetering ben ik die accounts gaan overnemen en heb ik die laten verwijderen.

 

Toen ie weer opnieuw begon ben ik de accounts blijven houden. Je kan nadat je het account hebt overgenomen het email adres wijzigen naar een "nep"adres met een 10 minute mailbox. Dan heb je er geen last meer van en kan _niemand_ er meer in :).

aangepast door Thijs-Rallye
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Thijs-Rallye zei:

Ik heb wel eens vaker gehad dat een of andere grapjurk mijn email adres gebruikte voor van alles en nog wat. Na contact zoeken en geen verbetering ben ik die accounts gaan overnemen en heb ik die laten verwijderen.

 

een of andere grapjurk had een AppleID met een hotmail account welke hij voor herstel gebruikte......... Maar die account gebruikte hij niet gedurende 2 jaar. Dan vervalt een outlook of hotmail account.

En toen kwam ik, die nietsvermoedend een hotmail account met mijn naam aanmaakte. En een jaar later een AppleID aanmaakte voor een programma uit de app-store en dat kreeg ik zonder problemen door ook nog eens een nieuwe bank verbinding op te geven.

 

De andere naamgenoot heeft hemel en aarde moeten verzetten om achter mijn gegevens te komen (dat alsnog heel vreemd is) maar heeft me gevraagd om hem te helpen.

 

Er lopen 4 mensen rond met de exact identieke naam..... dat zullen er bij andere beslist meerdere zijn.

 

een Emailaccount moet je dus niet zomaar delen of qua activiteit laten vervallen.

maar er is genoeg geboefte op deze wereld die er specifiek op uit zijn dergelijke accounts te VISSEN

en als er een bank verbinding in staat ben je de sigaar

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaaaat? Lopen er nog 3 Tonskidutchen rond? 😱

 

Ik heb een borrel nodig 😂

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 minuten geleden, Tonskidutch zei:

heb er zelf helemaal niks mee te maken als iemand dat soms dacht

 

image.png

 

Gelukkig maar, zo kennen we je niet.😁

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...