Ga naar inhoud


Corona is niet weg


wanderer

Aanbevolen berichten

  • Moderator
Op 27-7-2022 om 11:32, boudeman zei:

Hoe principieel kan je zijn.

Bij tandarts in de Grafschaft (geen naam genoemd) was de praktijk gesloten omdat hij weigerde zich te laten vaccineren. Hij is in hoger beroep gegaan en daar in het ongelijk gesteld. Praktijk blijft gesloten.

Gelukkig niet mijn tandartd, die heb ik pas nog bezocht.

Voor de duidelijk over dit geval een artikel in de plaatselijke pers.

 

Rechtbank bevestigt verbod tandarts.

 

Het hof baseerde zijn beslissing op het feit dat de man als tandarts regelmatig in direct contact stond met de mond en neusgaten van zijn patiënten. Dit verhoogde het infectierisico voor de arts aanzienlijk, evenals het risico van overdracht voor patiënten, aldus de rechters.

De rechtbank beklemtoont dat de beoefenaars van medische en verpleegkundige beroepen een bijzondere verantwoordelijkheid hebben jegens hun patiënten. Het district had een werkverbod opgelegd nadat de tandarts op 15 maart, de uiterste datum, geen bewijs van inenting of genezing had overgelegd.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De berichtgeving was me al duidelijk. Het gaat om de dwang hè. Ik vind het niet kunnen!.

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

aangeklaagd werd de tandarts voor de nieuwe varianten

 

Dat heb ik nergens gelezen. Zijn er dan al vaccinaties voor de nieuwe varianten?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knulligheid waarmee je wetenschappelijke gegevens negeert en steeds onzin herhaalt blijft me verbazen.

 

1- ja, voor de 10e keer, ook gevaccineerden kunnen en zullen covid krijgen. Alleen gaan ze veel minder vaak het ziekenhuis in of dood. De verschilfactoren zijn je net nogmaals hierboven weer aangereikt, maar je snapt het niet of wilt het niet snappen

2- ja, voor de 10e keer, de oude vaccinaties werken nog steeds goed tegen de nieuwe varianten en daarnaast is een nieuw type ontwikkeld met eiwitfragmenten.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knulligheid waarmee jij mijn posts leest (of niet) blijft me verbazen.

 

1. Nou en voor de 10e keer. Daar ging het niet over! Die tandarts kiest er voor om wel ziek te worden en eventueel zelfs dood te gaan. Zijn keuze! Dus wat hem betreft, en mij ook, steek je die verschilfactor maar daar waar de zon niet schijnt. Maar je snapt het niet of wilt het niet snappen

2. Nou en voor de 10e keer. Of die oude vaccins nou wel of niet werken, hij wil hem niet. En die nieuw ontwikkelde varianten zullen nog veel meer mensen niet nemen.

 

Waar het om gaat is de dwang die hem opgelegd wordt of anders maken we je praktijk kapot. Gelukkig kan dat in Nederland niet.

 

Hoewel, iemands bedrijf naar de klote helpen met onzin problemen is op dit moment wel in de mode.

 

 

aangepast door Psychosammie
  • Bedankt 2
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
19 uren geleden, ceesv zei:

Het hof baseerde zijn beslissing op het feit dat de man als tandarts regelmatig in direct contact stond met de mond en neusgaten van zijn patiënten. Dit verhoogde het infectierisico voor de arts aanzienlijk, evenals het risico van overdracht voor patiënten, aldus de rechters.

Dat die tandarts ervoor kiest,  meneer Fransman te volgen en het risico van overlijden accepteert is zijn keuze.

De rechter geeft aan dat er een verhoogd risico is voor zijn patiënten wanneer hij niet gevaccineerd is.

 

Daarom kan de rechter niet anders oordelen.

 

Jou is indertijd ook aangegeven dat jij een verhoogd risico vormde voor je huisgenoot.

 

p.s. gisteren zijn er in Duitsland 153 sterfgevallen met Corona als oorzaak geregistreerd, corona is niet weg.

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Psychosammie zei:

De knulligheid waarmee jij mijn posts leest (of niet) blijft me verbazen.

 

1. Nou en voor de 10e keer. Daar ging het niet over! Die tandarts kiest er voor om wel ziek te worden en eventueel zelfs dood te gaan. Zijn keuze! Dus wat hem betreft, en mij ook, steek je die verschilfactor maar daar waar de zon niet schijnt. Maar je snapt het niet of wilt het niet snappen

2. Nou en voor de 10e keer. Of die oude vaccins nou wel of niet werken, hij wil hem niet. En die nieuw ontwikkelde varianten zullen nog veel meer mensen niet nemen.

 

Waar het om gaat is de dwang die hem opgelegd wordt of anders maken we je praktijk kapot. Gelukkig kan dat in Nederland niet.

 

Hoewel, iemands bedrijf naar de klote helpen met onzin problemen is op dit moment wel in de mode.

 

 

Leuk, maar je reageert niet op wat ik zei nav wat jij meldde.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2022 om 08:03, ceesv zei:

De rechter geeft aan dat er een verhoogd risico is voor zijn patiënten wanneer hij niet gevaccineerd is.

 

Daarom kan de rechter niet anders oordelen.

 

Natuurlijk kan hij anders oordelen. Zo zoek ik me gek op hoe gevaarlijk niet gevaccineerden zijn maar kan het niet vinden. Waar haalt hij die wijsheid vandaan?

In Nederland mag je wel vragen of iemand gevaccineerd is maar je hoeft geen antwoord te geven. Ik weet dus niet of mijn tandarts gevaccineerd is. Ik heb nog nergens gelezen dat er een massale besmetting is veroorzaakt door niet gevaccineerde tandartsen. In Duitsland schieten ze dus heel erg door.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De risico's zijn de afgelopen 2 jaar uitvoerig behandeld, het heeft geen enkele zin jou dat opnieuw voor te houden.

In Duitsland voert een rechter de wet uit, daarom mag die tandarts zijn beroep niet uitvoeren, omdat de wetgever dat bepaald heeft.

Dat is de reden dat die rechter niet anders kan besluiten.

De wet in Duitsland is tot stand gekomen na raadplegen van virologen en andere wetenschappers.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, Pionewbie zei:

dec 2022

Dat is over 5 maanden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dank voor de aanvulling!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...