Ga naar inhoud


Corona is niet weg


wanderer

Aanbevolen berichten


Hopelijk wel meermaals gevaccineerd? Anders is de kans op after-covid veel groter en dat wil je echt niet hebben. Sommigen gaan met pech op hun 20e definitief de WW in. Met meerdere vaccinaties is de kans daarop klein.

Sterkte!

aangepast door minplus
  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
32 minuten geleden, wanderer zei:

voel me geradbraakt, alles doet zeer...

Beterschap gewenst!

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, minplus zei:

Met meerdere vaccinaties is de kans daarop klein.

 

Met meerdere vaccinaties is de kans daarop net zo groot gezien die prikkies letterlijk na 3-4 wkn al uit gewerkt zijn, bovendien zijn die prikjes allemaal niet voor de laatste varianten bedoeld dus daarvoor doen ze praktisch niks.  En de bescherming in die 3-4 wkn was ook al sterk onder de maat.  

 

En dan zullen we het nog maar niet hebben over de talloze mensen die door de prikjes van alles hebben opgelopen of zelfs overleden zijn. Maar nee hoor ze zijn echt veilig, ja echt hoor. 😂

  • Like 1
  • Bedankt 1
  • Haha 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nog een keer een poging doen je iets te vertellen over dingen waar je geen enkel verstand van hebt en ook niets van begrijpt zo te zien.

Want uitleggen hoe het werkt gaat maanden kosten omdat je niks opgepikt hebt van wat vele anderen en ik al een paar jaar geprobeerd hebben.

1- Een vaccinatie werkt niet een paar weken maar jaren en soms je hele leven. Leuk als je zou begrijpen hoe een vaccinatie werkt.

2- De vaccinaties werken ook tegen de nieuwe varianten die maar een klein beetje anders zijn.  ,,   ,,,   ,,,   ,,,   ,,,,   ,,,

3- De vaccinaties werkten prima tegen IC-opname en dood gaan. Leuk als de gegevens daarover zou inzien.

4- De bescherming was in die maand totaal niet onder de maat.  ,,,   ,,,,    ,,,,   ,,,,     ,,,,

5- Er zijn vermoedelijk een aantal mensen overleden door bijwerkingen van de vaccinatie vanwege een rot afweersysteem.

    Zonder de vaccinaties waren vele duizenden malen meer mensen overleden.

 

Nogmaals, kom eindelijk een keer uit die stompzinnige bubbel. Yes, you can.

Hoop ik....

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

 

Met meerdere vaccinaties is de kans daarop net zo groot gezien die prikkies letterlijk na 3-4 wkn al uit gewerkt zijn, bovendien zijn die prikjes allemaal niet voor de laatste varianten bedoeld dus daarvoor doen ze praktisch niks.  En de bescherming in die 3-4 wkn was ook al sterk onder de maat.  

 

En dan zullen we het nog maar niet hebben over de talloze mensen die door de prikjes van alles hebben opgelopen of zelfs overleden zijn. Maar nee hoor ze zijn echt veilig, ja echt hoor. 😂

 

Ik had echt gehoopt dat een dergelijke discussie niet meer zou oplaaien.

Die heeft hier al jaren geduurd en iedereen weet nu wel waar iedereen staat.

alsjeblieft...

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

8 uren geleden, Con zei:

 

Ik had echt gehoopt dat een dergelijke discussie niet meer zou oplaaien.

Die heeft hier al jaren geduurd en iedereen weet nu wel waar iedereen staat.

alsjeblieft...

Daarom, het is niet meer dan een simpel griepje, blijf thuis en ziek het een paar dagen uit, meer is ook niet nodig met een griepje

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, alias haha zei:

 

Daarom, het is niet meer dan een simpel griepje, blijf thuis en ziek het een paar dagen uit, meer is ook niet nodig met een griepje

FvD en Van Haga-praat....(Baudet heeft zich - naar verluidt- zelf wel degelijk laten vaccineren maar dat kan hij natuurlijk nooit publiekelijk toegeven vanwege zijn complot-minnende achterban)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Ik zal nog een keer een poging doen je iets te vertellen over dingen waar je geen enkel verstand van hebt en ook niets van begrijpt zo te zien

 

Nee niet meer doen! We weten nu wel dat jij de enige hier bent die wel verstand heeft en alles begrijpt. :rolleyes:

  • Bedankt 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...