Ga naar inhoud


Vastlopen VU+ uno 4K


mpb

Aanbevolen berichten


Op 11-11-2022 om 18:48, alentejana zei:

ik heb hetzelfde probleem (VU+solo2) maar het rare is dat ik overdag probleemloos vt4,vtm,vitaya e vijf tegelijkertijd kan opnemen maar ´s avonds loopt de boel vast . ik hoopte het probleem op te lossen door een extra tv-Vlaanderen smartcard in het tweede slot te steken maar dat lost niets op , of moet ik die zenders manueel toevoegen aan het slot?

 

alvast bedankt

 

Hier dus ook zo al een tijdje dezelfde problemen. Vandaag eens alles uit het opneem menu er uit gehaald en geherprogrammeerd. Maar dan zo dat er nooit meer dan 2 opnames op hetzelfde moment lopen. Als het dan ok is zal dus de derde en vierde UNO ook als opnametoestel worden geplaatst en niet enkel meer duren op weer te geven. DIKKE KAK van TV Vlaanderen. PS, idd 2e kaart in een tweede slot lost hier ook niet het probleem op. Dus allemaal aparte ontvangers met elk 1 kaart.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Losse kaarten levert M7 niet meer! Die moet je dus wel al hebben…. 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Losse kaarten geen probleem. Ik heb er in totaal 4. Maar het is rot dat ze zo handelen bij TV Vlaanderen. En als je hen er over aanspreekt dat doen ze er nog nonchalant over ook. Het interesseert hen geen zak dat je niet kan opnemen. Nog met hun eigen brol aan ontvangers noch en al zeker niet met andere toestellen. Soms ben ik triest dat ik niet van geboorte uit Duits ben. Dan was alles FTA en veel simpeler.

 

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Denisdaf zei:

Soms ben ik triest dat ik niet van geboorte uit Duits ben. Dan was alles FTA en veel simpeler.

Huh?

 

In Duitsland is ongeveer de helft van het Televisie Zender aanbod achter de kaart van HD+ en/of bij Sky en dus betaalTV.

 

Ieder nadeel heeft z'n voordeel. citaat ; Willem van Hanegem

 

 

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dat citaat niet van Johan Cruyff??

De Duitse publieken en regionalen zijn gewoon FTA… 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
5 uren geleden, Tonskidutch zei:

In Duitsland is ongeveer de helft van het Televisie Zender aanbod achter de kaart van HD+ en/of bij Sky en dus betaalTV.

Je bedoelt de HD zenders?

De SD versies zijn bij wet bepaald nog steeds fta.

 

En Sky is een private (sport) betaal provider, en behoort niet tot de helft van het programma aanbod.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

 

heb je het nu kunnen oplossen opdat de Vu+ niet meer vastloopt @mpb + @alentejana ?

het vastlopen wel (opnieuw geflashed) maar meerdere kanalen gelijktijdig opnemen lukt alleen overdag en zal dus wel degelijk aan prime-time liggen, zenders op de andere kaart zetten is geen oplossing want ik "leen" het kaartje van mijn echtgenoot als er geen voetbal is...wel  de opnameduur voor en na  opname teruggezet op 5 minuten en voorlopig geen strafmodus, bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...