Ga naar inhoud


Stikstof


ceesv

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, ceesv zei:

Milieu stichting verliest recht beroep in te stellen.

Gaat over de bouw van 162 woningen.

 

Yes! Dat is de ooit zo mooie oude polder waar ik het eerder over had en waar ik ook een huis gekocht heb.

 

Overigens procedeert dat bloedirritante stel alleen maar om het procederen. In de omgeving kan iedereen hun bloed wel drinken. 

 

https://www.google.com/search?q=Kees+en+Bianca+de+Graaf&sourceid=chrome&ie=UTF-8

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 29-7-2022 om 13:39, gerrit B zei:

Probleem waar Nederland mee zit is dat er een overschot aan geradicaliseerde geiten wollen sokken figuren rondlopen met een teveel aan vrije tijd en die overal wat van en over menen te moeten vinden maar zelf nooit met 1 werkbare oplossing komen.

Wat ik dus al eerder aangaf.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan gaat dat ze dit keer geld kosten.

Het is een unieke uitspraak, klagen tegen een vergunning, alleen om het klagen wordt hier afgestraft door de rechter.

Kijken of dit in stand blijft bij een beroep.

 

Uit het vonnis:

 

in de hoofdzaak van de kopers tegen de Stichting c.s.

5.3.

gebiedt de Stichting binnen één dag na de datum van dit vonnis over te gaan tot intrekking van het ingestelde beroep bij de rechtbank tegen de beslissing op bezwaar met registratienummer Z.191227/D.172357 van 14 februari 2022;

5.4.

bepaalt dat voor iedere overtreding door de Stichting van het gebod onder 5.3 een dwangsom aan kopers wordt verbeurd van € 2.500 per dag of gedeelte van een dag dat een overtreding voortduurt, tot een maximum van € 50.000 is bereikt;

5.5.

veroordeelt de Stichting in de kosten van de procedure, tot op heden aan de zijde van de kopers begroot op € 1.524 aan salaris advocaat;

 

in de hoofdzaak van GEM c.s. tegen de Stichting c.s.

5.6.

gebiedt de Stichting het ingestelde beroep bij de rechtbank tegen de beslissing op bezwaar met registratienummer Z.191227/D.172357 van 14 februari 2022 in te trekken per aangetekende post en per e-mail, en toezending van een bewijs daarvan aan GEM C.V., GEM Beheer B.V., AM en BVW, binnen één dag na de datum van dit vonnis, en bepaalt dat als de Stichting daartoe binnen die termijn niet over is gegaan, dit vonnis dezelfde kracht heeft als een door de Stichting in wettige vorm opgemaakte akte tot intrekking van vorenbedoeld beroep, op grond waarvan GEM C.V., GEM Beheer B.V., AM en BVW het hiervoor bedoelde beroep van de Stichting zelf in kunnen trekken;

5.7.

bepaalt dat voor iedere overtreding door de Stichting van het gebod onder 5.6 een aan GEM C.V., GEM Beheer B.V., AM en BVW te betalen dwangsom wordt verbeurd van € 2.500 per dag of gedeelte van een dag dat een overtreding voortduurt, tot een maximum van € 10.000 is bereikt;

5.8.

compenseert de proceskosten tussen GEM c.s. en de Stichting c.s. aldus, dat iedere partij de eigen kosten draagt;

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is toch werkelekheid 

allemaal dikke leugens dat ze ons wijsmaken 

 

stikstof.jpeg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, smetje limb.BE zei:

dit is toch werkelekheid 

allemaal dikke leugens dat ze ons wijsmaken 

Dus wat je niet ziet, is er niet?

 

Dit is trouwens helemaal geen "werkelijkheid".

We hebben het over uitstervende natuur. Flora en fauna.  Die is feitelijk vast te stellen. Wat heeft een blauwe lucht daarmee te maken?

Wat jij hier met die foto's doet, heet "manipuleren".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De natuur sterft niet uit, die past zich aan.

Is de grond rijk, groeien er andere planten dan wanneer die grond arm was.

 

Het is maar waar je het benchmark legt.

 

De natuur laat zich niet dwingen, die weet niet wat aangelegde natuur gebiedjes zijn op grond die daar niet voor geschikt is.

Wanneer accepteren we dat en stoppen we met het idee, dat wij de natuur wel even veranderen of "bevriezen".

 

Zelfs wanneer we geheel Nederland ontruimen, zullen die natura 2000 gebieden overwoekerd worden door de omringende vegetatie, of door zelfbemesting van afgestorven vegetatie de door de tekentafel gewenste plantjes verdringen.

 

De beleidsmakers zouden eens met reële uitgangspunten moeten komen, niet met utopieën.

 

 

Over 50 jaar verklaart de nieuwe generatie ons voor stapelgek.

 

Ik heb gewerkt in New Delhi, wanneer je het hebt over de wereld slopen, moet je daar wat veranderen.

Hier is de wereld in orde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

De natuur sterft niet uit, die past zich aan.

 

Ja, over tienduizenden jaren. Geen idee! Het verleden is namelijk geen garantie voor de toekomst, zoals je weet. Je weet wat je hebt/had, niet wat je krijgt. Jij bent er niet meer bij, en ik ook niet. En ik maak me zorgen voor mijn kinderen. 

 

Over 50 jaar verklaart de nieuwe generatie ons voor stapelgek.

 

Als die er nog is, dan, want de wereld is een uitgeleefde planeet geworden, ook in 50 jaar. De afgelopen 50 jaar.

 

Ik heb gewerkt in New Delhi, wanneer je het hebt over de wereld slopen, moet je daar wat veranderen.

Hier is de wereld in orde.

 

De wereld in New Delhi is nog erger dan hier! Dus als de buren een deels ingestorte woning hebben door een aardbeving en jouw woning alleen dikke scheuren, is jouw woning "in orde"?  

We worden het niet eens, ceesv. 

Het zijn jouw hoopvolle aannames tegen mijn dagelijkse constateringen. Zienderogen holt de natuur achteruit. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In jouw ogen holt de natuur achteruit.

Maar is dat niet meehuilen met gelijkgestemden?

Men zou eens moeten beginnen met in oplossingen te denken, niet in problemen.

 

Er zijn ook andere geluiden.

 

Het gaat best goed met de natuur.

 

Wanneer ik uit het raam kijk zie ik een groene weelderige wereld, waar alles groeit en bloeit en ons elke dag weer boeit.

image.png

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp niet dat je mij een vraag stelt die ook zeer op jou zelf van toepassing is.

Trump heeft een enorme horde "gelijkgestemden" achter zich. Wat heeft dat te maken met wat feitelijk plaatsvindt in de natuur?

 

Als ik naar buiten kijk, zie ik wezenlijk minder vogels, insecten en diversiteit in mijn tuin en in de omgeving.

 

Wat is jouw "oplossing"?

De boel de boel laten?

 

Dat de natuur zich wel "even" herstelt, is een fabeltje.

Er is geen "herstel", maar hooguit nieuw evenwicht met verarming.

En die gaan wij niet meer meemaken. En zeker niet als we met dit fabeltje doorgaan met de enorme vernielzucht ten voordele van een handjevol belanghebbenden die niet praten met hun mond, met met hun portemonnee.

 

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Als ik naar buiten kijk, zie ik wezenlijk minder vogels, insecten en diversiteit in mijn tuin en in de omgeving.

Nederland beschermt de natuur kapot.

 

Mijn schoonvader was jager, en zorgde voor een evenwicht in de natuur.

Toen "natuurbeschermers" de vos in het gebied terug brachten, zag hij de vogelstand compleet onderuit gaan.

 

Maar voor wat betreft de vogelstand, misschien helpt dit artikel je te relativeren.

Vogelstand spectaculair veranderd in 40 jaar.

 

Volgens de samenstellers van de atlas zijn er tijdens het broedseizoen in vergelijking met veertig jaar geleden ongeveer evenveel vogels in Nederland.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ceesv dat geld voor enkele gebieden die al sinds 1998 door de inspanningen van provincie gemeenten en burgers mooie natuurgebiedjes zijn geworden inzake behoud en waar akkers opgeofferd werden omdat er toch geen boer meer voor te vinden was (dus voor Rutte en het invasieve schrappen van natuurwetten)

zie : https://natuurgegevensprovincielimburg.nl/s2020/info/spec/groepen/GROEP100.HTM

kun je op diverse buttons klikken boven aan en dus ook de teruggang van de akkers

 

heeft men jarenlang soorten gespot en geteld

 

Maar men ziet steeds meer vogels in de stad die van ons afval leven en daarmee wordt de kraai, ekster en meeuw de plaastvervanger van mussen merels en allerlei meesjes.

aangepast door Tonskidutch
zinsloop

Ready Baby

Jeanne Added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, ceesv zei:

Nederland beschermt de natuur kapot.

Dus volgens jou is in Nederland de luchtkwaliteit, de waterkwaliteit en de bodemkwaliteit "in orde"?

Kwaliteit Nederlandse wateren is slecht en verbetert bijna niet - NRC

Bodemverontreiniging - Drinkwaterplatform

Blogs - achteruitgang kwaliteit landbouwgrond - Overwater Rentmeesterskantoor BV (ovtr.nl)

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

Ik heb gewerkt in New Delhi, wanneer je het hebt over de wereld slopen, moet je daar wat veranderen.

Hier is de wereld in orde.

Ik heb thuis vroeger moeten afleren steeds naar anderen te wijzen om (terechte) kritiek op mijzelf dood te slaan.

"Verbeter de wereld, begin bij jezelf.", kreeg ik te horen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...