Frans B Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ik vind het ook niet zo'n probleem. Ik druk gewoon de home knop en hopla, begin van de pagina. Vreemd is het wel. Ik ondervind dit probleem trouwens ook op de site van een zeer grote elektronika distributeur. System Administrator (niet van deze site) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Bij mij wordt firefox altijd automatisch bijgewerkt als er nieuwe aanpassingen zijn. Is dat bij de mensen met problemen ook zo? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Bij mij worden alle programma's automatisch aangepast al is het alleen maar voor de veiligheid als je dat niet doet. Maar leg mij dan eens uit waarom ik dat probleem niet bij andere forums heb en ook niet in Google Chroom. Bekijk de bijlage als ik de volgende pagina aan klik over het weer op sat4all. Let op de schuifbalk rechts die niet boven maar beneden staat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 27 augustus 2022 Moderator Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 En hoe staan je cookies ingesteld voor sat4all? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 27 augustus 2022 Beheerder Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 19 minuten geleden, Sprietje zei: Bij mij worden alle programma's automatisch aangepast al is het alleen maar voor de veiligheid als je dat niet doet. Maar leg mij dan eens uit waarom ik dat probleem niet bij andere forums heb en ook niet in Google Chroom. Bekijk de bijlage als ik de volgende pagina aan klik over het weer op sat4all. Let op de schuifbalk rechts die niet boven maar beneden staat. Als je de vraag nu eens gewoon beantwoord kan ik verder zoeken 😜 1 uur terug, Michel zei: Kunnen de leden die dit probleem ervaren in firefox en niet in edge of chrome, hetzelfde eens testen met deze (test) theme en mij de resultaten doorgeven in dit topic? dit dus... Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 27 augustus 2022 Beheerder Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 2022-08-27 16-58-26.mp4 Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ja, ik heb de nieuwste versie van Firefox, dat gaf Firefox aan. Ja, hij staat ingesteld op sat4all-standaard (Standaard) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 2 uren geleden, ceesv zei: En hoe staan je cookies ingesteld voor sat4all? Waar stel je dat in? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 27 augustus 2022 Beheerder Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 1 uur geleden, Sprietje zei: Ja, ik heb de nieuwste versie van Firefox, dat gaf Firefox aan. Ja, hij staat ingesteld op sat4all-standaard (Standaard) De vraag is om het te testen met thema ‘test’. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sprietje Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Heb ik gedaan, ik kom dan onder aan de pagina. Ook als ik pagina terug aan klik, kom ik onder aan de pagina. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beheerder Michel Geplaatst: 27 augustus 2022 Beheerder Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ok, dan zit het dus in het thema. Ik zal dat zodra ik wat tijd over heb uitzoeken. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen