Ga naar inhoud


Volgende pagina problemen


Sprietje

Aanbevolen berichten

Als ik op Sat4all naar de volgende pagina wil gaan, komt het beeld onderaan op de volgende pagina te staan en niet bovenaan. Bij andere forums heb ik dat niet en start hij bovenaan op de volgende pagina. Dit is bij gebruik van Firefox. Gebruik ik nu Sat4all op Google Chroom, dan heb ik dat probleem niet.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Of ik snap het probleem niet, of bij mij werkt het gewoon in firefox:

 

image.png

 

Als ik hier op volgende klik, kom ik automatisch bovenaan de volgende pagina terecht.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ga je niet naar de laatst gelezen posting bij dat onderwerp?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even getest; ik gebruik ook firefox.

Klik ik op volgende dan kom ik steeds bovenaan de volgende pagina terecht.

Zal dus mogelijk iets in de instellingen zijn?

 

Ik heb in de instellingen zitten zoeken maar niets gevonden om dit in te stellen.

Ik sta overigens standaard op aangemeld.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

De fout moet in de s4a site zitten. Ingelogt heb ik dit probleem ook, als ik naar beneden scroll en dan next, kom ik weer beneden op de site. Op een andere site geprobeerd, openpli, ingelogt en ook naar beneden gescrolled, daar kom ik bij de next wel bovenaan. Met firefox.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Kunnen de leden die dit probleem ervaren in firefox en niet in edge of chrome, hetzelfde eens testen met deze (test) theme en mij de resultaten doorgeven in dit topic?

image.png

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 minuten geleden, Frans B zei:

De fout moet in de s4a site zitten. Ingelogt heb ik dit probleem ook, als ik naar beneden scroll en dan next, kom ik weer beneden op de site. Op een andere site geprobeerd, openpli, ingelogt en ook naar beneden gescrolled, daar kom ik bij de next wel bovenaan. Met firefox.

Wel vaag dat ik en andere leden daar dan geen last van hebben met firefox. Het zal vast wel een of ander vaag combinatieprobleem zijn.

 

Je zult mij niet horen zeggen dat het niet aan sat4all ligt, maar wél dat ik het iig niet kan reproduceren.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...