Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP van Italië


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik vind nog steeds het commentaar van de twee ‘Peppie en Kokkie’ ondermaats. Toen Vettel stil kwam te staan sprak een van de twee tot tweemaal toe over Perez. Is hij dan ook nog kleurenblind? Ondanks het feit dat hij zich kort daarna corrigeerde horen dit soort blunders m.I. niet bij deze ‘experts’, daarmee niet gezegd hebbende dat Olaf Mol dat niet ook geregeld deed. De tweede blunder die mij opviel ben ik helaas de details van kwijt maar opnieuw getuigde dit niet van een hoog kennisniveau. Als ik, als zijnde simpele kijker, deze blunders waarneem dan zegt dat m.i alles over hun niveau.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of het de commentatoren op Hesgoal zijn maar schakel daar steeds na een korte poging om het in het Nederlands te volgen over naar commentaar in een andere taal. Mede vanwege het eindeloos gelul over bijzaken terwijl hen ontgaat wat er op de baan gebeurt.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Peppie en Kokkie zaten er vandaag weer eens paar keer flink naast. En enkel deze twee is mij opgevallen want hun commentaar is niet mijn grootste prioriteit. 🤨

 

1. Volgens P&K was Perez er alles aan gelegen om Verstappen in te halen waar uiteraard Leclerc bedoeld werd.

2. Een ander citaat waar ik vraagtekens bij zette was deze. “Max wilde hoe dan ook zoveel mogelijk punten naar ‘Canada’ meenemen.” Is Austin verhuisd van de USA naar Canada. 
 

Ik vroeg mij overigens af waar ‘poppetje’ Stéphane Kox gebleven is. Leuker om naar te kijken als de huidige alternatieven. 😂🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi John. Je zit er ook naast. Heb je vandaag gekeken naar de GP van Italië of Japan ?

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Crazy Sat zei:

Hoi John. Je zit er ook naast. Heb je vandaag gekeken naar de GP van Italië of Japan ?

 


Uiteraard heb ik naar de F1 van Italië gekeken. 😉 Jij toch ook? 🤣 Ik vond wel dat er veel Japanners op de tribune zaten. 🤣🤣 

 

Ik, en met mij andere aanwezigen vielen de quote van één van hen, of het Peppie of Kokkie was weet ik niet meer, op. Misschien heb ik de voorgaande zin niet gehoord zodat de betreffende quote uit zijn verband gerukt werd. Zo interessant vind ik hun commentaar. Maar de race in Canada was al in Juni gereden. Vandaar onze verwondering inzake hun quote.

 

De opname heb ik al verwijderd. Anders had ik het nagezocht. Zo ben ik dan ook wel weer. 😗

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...