Ga naar inhoud


Heeft Tv Vlaanderen nog zin? (gratis APP tv)


DigisatBelgium

Aanbevolen berichten


3 minuten geleden, DigisatBelgium zei:

Vroeger heb ik tv Vlaanderen gehad, maar intussen kan je alle programma's (zelfs Live) bekijken via de VRT app, VTM GO en GO Play...allemaal gratis.

Vraag me dus af wie dan nog gaat betalen voor Tv Vlaanderen? Voor de overige internationale zenders kan je terecht met je schotelantenne.

 

 

GO play is niet live , dus de zenders van telenet play 4567 zijn volgens mij niet live te kijken gratis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie wil dit nog? Feitelijk betaal je om verplicht reclame te kijken.. De inhoud stelt verder niks voor....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK was vorige winter voor maanden in Portugal, als ja dan op de app VTP Go tv wilt kijken zal je niet veel kunnen zien. Films worden niet vrijgegeven  waardoor je niet kan kijken naar veelal VTM2,3 en 4, somszelfs VTM.  Ik stuurde een bericht naar VTM en ze zeiden dit ivm rechten in het buitenland.

Daarom neem ik nu terug een schotel mee. zonder abo. en toch kijken.

aangepast door Keromar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tvv, niet voor de commerciële zenders maar voor de thema zenders.

je hebt als je een kaart gebruikt nog geen restricties bvb onmogelijk maken reclame door te spoelen.

de app vind ik goed op kleine tv, maar niet op grote scherms.

mijn broer kijkt via de app van de zenders, en het beeld is verre van dat van bvb app tv.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2022 om 08:33, Mimisiku zei:

Maar wie wil dit nog? Feitelijk betaal je om verplicht reclame te kijken.. De inhoud stelt verder niks voor....

 

"De inhoud stelt verder niks voor"

Dat maakt iedereen toch voor zichzelf uit hoop ik ?

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Pluizebol zei:

 

"De inhoud stelt verder niks voor"

Dat maakt iedereen toch voor zichzelf uit hoop ik ?

De inhoud kan wat zijn, maar je kan bijna niet meer volgen door de te veel en te lange reclame blokken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

De inhoud kan wat zijn, maar je kan bijna niet meer volgen door de te veel en te lange reclame blokken.

 

Daar ben ik het wel volkomen mee eens.

Vooral in het geval van de vrt die bovendien al subsidies van Vlaanderen krijgt.

Nooit start een programma op tijd .... door de reklameblokken.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
On 10/4/2022 at 12:26 PM, Keromar said:

IK was vorige winter voor maanden in Portugal, als ja dan op de app VTP Go tv wilt kijken zal je niet veel kunnen zien. Films worden niet vrijgegeven  waardoor je niet kan kijken naar veelal VTM2,3 en 4, somszelfs VTM.  Ik stuurde een bericht naar VTM en ze zeiden dit ivm rechten in het buitenland.

Daarom neem ik nu terug een schotel mee. zonder abo. en toch kijken.

Zie dat je VPN hebt en zet die op Belgie, dan kan je eender waar kijken met uwe TVV app... behalve voor de voetbal :( De app ziet dat je VPN hebt opstaan en die zenders blijven geblokkeerd....

 

Ben nu al maanden in Houston en kijk via VPN op de TVV app ....

 

Johnny

Vu+ Duo 4K SE, 2T HDD 2.5" Barricuda, 65" Smart TV Philips, Triax TD88, 2 x MTI & 2 x Ultra Black Quad LNB’s geschakeld via 2 4/1 switches.

 

Image VTi 15.0 / OsCam / Hans Settings (aangepast)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Johnny UAE zei:

Zie dat je VPN hebt en zet die op Belgie, dan kan je eender waar kijken met uwe TVV app... behalve voor de voetbal :( De app ziet dat je VPN hebt opstaan en die zenders blijven geblokkeerd....

 

Ben nu al maanden in Houston en kijk via VPN op de TVV app ....

 

Johnny

 

In Amerika heb ik het nog niet kunnen testen, maar in Europa en Afrika kijk je gewoon TVV zonder een VPN te moeten gebruiken.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...