Ga naar inhoud


EPG fouten?


Tonskidutch
Ga naar oplossing Opgelost door Boldor,

Aanbevolen berichten


  • 2 maanden later...

Ik heb nu wegens verhuizing ruim 3 maanden Ziggo, voorheen had ik Canal Digital. Maar wat een waardeloze EPG is dat inderdaad bij Ziggo. Ik neem vooral wat series op van BBC First, en Paramount, zoals hier al opgemerkt merk ik ook dat er van de tijden soms niks klopt. Dan is het programma al bezig als de opname begint, of je mist het einde.

Wat ik ook waardeloos vind is de beperkte informatie in de EPG. Via Canal Digitaal stond er altijd bij welke episode van welk seizoen er werd opgenomen, plus een korte inhoudsbeschrijving. Bij Ziggo staat er soms een inhoud bij, geen enkele vermelding welke aflevering van welk seizoen, en als er wat bij staat is dat hooguit van datgene wat de komende 24 uur wordt uitgezonden. Dus als ik wil weten welke aflevering er bijvoorbeeld over drie dagen wordt uitgezonden moet ik dat in de Canal Digital app nakijken, Ziggo weet het niet. 

En wanneer je 10 afleveringen van een serie op je hard disk heb staan staat er dus niets bij welke afleveringen het zijn.

Dat doet CD m.i. stukken beter.

 

T B 

 

aangepast door TangoBravo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Ziggo kijkt via een enigma2 ontvanger, kun je de Rytec EPG proberen.

Of je dit gebruikt of niet, zal mij een worst wezen.  Maar ik wil U op de mogelijkheid wijzen.

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem er nu weer in staan (EPGimport) maar ik scheid de Ziggo en Sat per bouquet en gebruik de Cool TV Guide plugin.

Ik kan het voor Canaldigitaal niet beoordelen of vergelijken daar ik die niet ontvang en geen abo heb. Maar de EPG is inderdaad nu op Ziggo kabel beter.

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De providers willen maar één ding! Al je geld! EPG en andere diensten interesseert ze geen ene moer! Ze willen helemaal niet dat je kunt opnemen! Ik ga er allang van uit dat ze deze ‘fouten’ standaard genereren om je te ontmoedigen. Ze hebben nu zelfs een buitenlandse partij die de EPG aanlevert omdat de oude niet voldeed. Zo zijn ze direct van het EPG gezeur af omdat het uit handen gegeven is. Het is gewoon een voorop opgezet plan. Zelfde met zaken als VPS en PDC wat in NL door de machtige medialobby pertinent wordt geweigerd. Het 11de gebod: Gij zult nooit opnemen…

  • Haha 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Tonskidutch zei:

Hmm, Ik merk net dat er helemaal geen verbinding gemaakt kan worden met de servers 404 not found.

@Kabeltje87 is er iets offline ?

ik heb de nieuwe rytec sources geladen zoals kabeltje in een ander topic aangaf en nu vindt ie wel data

 

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar mijn punt!

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De EPGimport bij OpenPLi heeft een download time-out.

Na zoveel tijd geeft ie de pijp aan maarten.

 

Maar ja, als OE-A dit niet wilt overnemen....

Om nog maar te zijgen van VTi die minstens 3 versies achterop lopen.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...