Ga naar inhoud


WK Darts


Sprietje

Aanbevolen berichten


Van Gerwen dompelt België in rouw.

Het boterde niet goed tussen de twee spelers. Van Gerwen na afloop: Dimitri is gewoon een jankjong.
Vandaag om 21:00uur wordt de finale gespeeld tussen Michael van Gerwen (Mighty Mike) en de Engelsman Michael Smith (Bully Boy).

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Michael Smith dompelt Nederland in rouw. 😛  

Dik verdiend Bully Boy !  🏆

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Crazy Sat zei:

Michael Smith dompelt Nederland in rouw. 😛  

Dik verdiend Bully Boy !  🏆

 

Nou, dat valt wel mee denk ik?

Bij mij in ieder geval groot respect voor beide spelers, die een fantastische partij hebben laten zien, met daarin de beste leg ooit.

Ik bedoel natuurlijk die leg waarin beide spelers een 9-darter op het bord toverde, waarbij het Michael van Gerwen, op een paar mm na, net niet lukte.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Nou, dat valt wel mee denk ik?

Bij mij in ieder geval groot respect voor beide spelers, die een fantastische partij hebben laten zien, met daarin de beste leg ooit.

Ik bedoel natuurlijk die leg waarin beide spelers een 9-darter op het bord toverde, waarbij het Michael van Gerwen, op een paar mm na, net niet lukte.

 

Ja dat weet ik ook wel. Beiden zijn wereldtop op hun terrein , maar die 9-darter set was het orgelpunt van de avond. Maar de reacties over ganse wereld waren overdonderd en dit was niet omdat Bully Boy de beste was maar voor zijn enorme sympathie , volwassenheid en eerlijkheid . Kan je niet zeggen van zijn tegenstrever.

 

Quote

Michael Smith dompelt Nederland in rouw. 😛

 

Deze opmerking was meer een inkoppertje van een geplaatste uitspraak hierboven....

ブーメラン 投げる 可愛い 小学校 小学生 GIF - Boomerang Throw - Discover & Share GIFs
 

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-1-2023 om 08:31, Sprietje zei:

Van Gerwen dompelt België in rouw.

Het boterde niet goed tussen de twee spelers. Van Gerwen na afloop: Dimitri is gewoon een jankjong.
Vandaag om 21:00uur wordt de finale gespeeld tussen Michael van Gerwen (Mighty Mike) en de Engelsman Michael Smith (Bully Boy).

 

En nu Nederland gedompeld in rouw? Trouwens met uitspraken als "jankjong" maak je jezelf  (vooral in het buitenland) niet populair. Sommige van die topsporters, zouden eens een voorbeeld moeten nemen aan Matheu van der Poel.  Nu ja die heeft dan ook geen 100% Nederlands bloed, vandaar zijn mindere arrogantie.;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...