Ga naar inhoud


LibreOffice beste alternatief voor Ofice?


pirrewit
Ga naar oplossing Opgelost door Psychosammie,

Aanbevolen berichten


jaren geleden (2013) heb ik bij ms zelf een licentie gekocht voor w8 pro voor ik meen 29,99......moet nog ergens een factuur hebben, het kwam per mail....

kon daarna toen w10 kwam gewoon upgraden naar w10 en dat draait nog steeds...

Verkoper
arvato distribution GmbH
Benzstrasse 5-7
33442 Herzebrock-Clarholz
Germany

aangepast door wanderer
  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook zo'n win 10 pro licentie gekocht destijds voor m'n tweede HP smallformfactor in 2016, maar die was niet te activeren op de machine met een Duitse Windows 8 die erop stond bij aankoop. Ook niet met een belletje aan MS

35€ weggegooid geld.

Dat wil niet zeggen dat het altijd zo moet zijn, maar pirrewit gebruikt notepad 🤣

 

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-2-2023 om 23:06, Mimisiku zei:

Natuurlijk is het illegaal! In NL wordt heel snel iets ‘grijs’ genoemd maar dondersgoed beter weten!

 

 Nou, iets te kort door de bocht. Sommige verkochte licenties zullen inderdaad illegaal zijn. Maar verschillende computer tijdschriften hebben hier een artikel aan gewijd en Microsoft om commentaar gevraagd. Vaak was de conclusie dat het onduidelijk was. Dus inderdaad een grijs gebied.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 24-2-2023 om 11:31, Psychosammie zei:

 

 Nou, iets te kort door de bocht. Sommige verkochte licenties zullen inderdaad illegaal zijn. Maar verschillende computer tijdschriften hebben hier een artikel aan gewijd en Microsoft om commentaar gevraagd. Vaak was de conclusie dat het onduidelijk was. Dus inderdaad een grijs gebied.

Zo ook in Computer Totaal, met naam en al.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is dat die MVL licenties ‘grof’ misbruikt worden! 
A. De licenties horen bij bedrijf ‘x’ en die hebben daar dus voor betaald.

B. De verkoop van die licenties is hierdoor illegaal (je verkoopt iets van een ander en waarschijnlijk zonder medeweten van de rechthebbende)

C. De licentie voorwaarden worden geschonden

D. De ‘klant’ betaalt een fractie van het oorspronkelijke bedrag

Ik vind dat niet zozeer ‘grijs’ maar ronduit illegaal en geheel vergelijkbaar met heling (en dat is nog steeds een strafbaar feit en geen ‘bagatelle’)

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...