Ga naar inhoud


Formule 1 samenvating in Free TV via Sport 1 op o.a. Astra 19,2° oost


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Natuurlijk heb je

4 minuten geleden, Old Satterhand zei:

Of heb je niet in de smiezen dat je bij dat "internet only" ook TV krijgt?

gelijk!!!!!!!!!!!!!!

 

maar dat is niet de kwestie die JIJ aankaartte met de veronderstelling dat er geen internet only bestaat of nog niet bestaat

you stand corrected Martin

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 minuten geleden, ceesv zei:

Ik lees iets anders.

 

TV start is met de Next mini. Dan heb je alle commerciëlen in HD en nog een paar leuke zenders in HD incl. ESPN 1.

 

Samenvattend:

Internet only bij Ziggo is altijd inclusief kabel TV met de ongecodeerde zenders.

Vergeleken met andere internet only aanbieders te duur als je al TV hebt van b.v. CD/TVV

Vergeleken met andere internet + TV aanbieders een koopje als je geen ander TV abonnement hebt.

aangepast door Old Satterhand
samenvatting
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Fighting zei:

NPO is gratis, "NPO plus" is betalen. Op Youtube staan na afloop vaak ook (gratis) samenvattingen..

NPO is absoluut niet gratis ook al krijgen sommigen dat gevoel.

 

Vroeger betaalde je Kijk-en-Luister-Geld voor buis en radio. Was een aardig bedrag, dus had je veel zwartkijkers. De 1 april-grap met aluminiumfolie was wat dat betreft schitterend, heb me dood gelachen.

Om dit ontduiken tegen te gaan is dat K+L-geld afgeschaft en is het naar de belastingen vervoerd waardoor nu iedereen een flink bedrag extra ging betalen, los van of je een radio of TV had.

Daarna kwamen de commerciëlen, eerst gratis want ze kregen (en krijgen nog steeds) genoeg binnen via de reclame maar  vervolgens moest je hen extra geven omdat ze nog meer wilden krijgen. Net iets erger dan heroïne dealers, zeg maar.

Vervolgens ging de NPO meedoen en moest je er via CD ook extra voor betalen.

Gelukkig kun je de 3 NPO's ook nog terrestrial bekijken en dan betaal je naast de aanschaf van een antenne en de hoeveelheid via de belastingen niets extra.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2023 om 11:39, Drs. IJzerbout zei:

Ik heb net de SPORT1 App geladen en daar is werkelijk veel interessant en uitgebreid nieuws te vinden over de Formule1. Een aanrader!

Sport 1 zit toch gewoon standaard op je schotel?

Kijk regelmatig naar Slap Fighting (elkaar met de vlakke hand om de oren slaan)

Maar series als "Mehr power aus den Puff" is ook altijd wel leuk om te zien en natuurlijk kun je daar gewoon naar darts ed. kijken en elke zondagmorgen voetbal uit de Duitse competitie.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was dacht ik gisteravond nog te zien, daar gaan 2 autokenners op zoek naar een auto voor iemand met een bepaald budget en bepaalde wensen en als je dan ziet wat voor auto's ze soms kopen voor weinig dan vraag je je af waarom jij altijd de hoofdprijs moet betalen. (wordt vaak ook weer herhaald op N24 doku)

Maar ze komen ook bij barrels die men voor veel te veel geld probeert te verkopen en waar ze dan allerlei gebreken aan vinden.

Op zich is dat wel interessant om te zien waar ze dan op letten bij de koop van een 2e hands auto en ook hoe gehaaide verkopers proberen gebreken te verbergen waar ze dan feilloos doorheen prikken maar ook hoe sommige ogenschijnlijk grote problemen simpel op te lossen zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...