Ga naar inhoud


DreamWorks via de Astra 3B-satelliet


de vrije fries

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Codx zei:

 

Grotendeels waar maar dat geldt dan voor elke aanbieder., daar kan Canal Digitaal weinig aan doen. 

 

<klaagmode aan>

Nederlandse TV is de laatste 10-15 jaar  enorm veel slechter geworden. Enerzijds is veel content naar andere diensten verhuisd en wordt er nauwelijks  geïnvesteerd, herhaling op herhaling vooral bij de commerciëlen.  Anderzijds wordt je continue gehersenspoeld en kun je het nieuws bijna niet meer kijken, eerst door overheid veroorzaakte financiële crisis, daarna corona, nu stikstof zus stikstof zo, wij gaan jou wel even vertellen hoe je moet denken.  Zelfs in elke reclame wordt je godverdomme  geconfronteerd met verplichte kleurlingen en diversiteits bullshit anders mag de reclame niet op TV.  🤮

 

Of je zet 1 of ander dom hersen dodend spelletje op en dan wordt je geconfronteerd met WOKE vragen omdat het programma gesponsord blijkt te worden door de postcode loterij die verbonden is aan allerlei criminele clubjes die zo hun invloed willen uitoefenen. Praatprogramma's waar allemaal dezelfde mensen met dezelfde mening uitgenodigd worden, lekker journalistiek verantwoord allemaal. De publieke omroep die volledig verweven blijkt met mensen uit de politiek, nee is geen belangenverstrengeling hoor.  En blijkbaar zijn alleen homo mannen leuk op TV, die waren toch al enorm onder vertegenwoordigd. 🤣

 

Tegenwoordig mag een echte hetero stoere man op TV niet meer, daar kunnen ze niet tegen dan komen er gelijk van die feministische kuthoeren vrouwen die 'm proberen te cancellen of als dat niet werkt. Beschuldig je toch jaren later van seksueel misbruik of overschrijdend gedrag. Alles om iemand weg te krijgen en dat schijnen we dan normaal te moeten vinden? 

 

Nee er mag snel schoon schip worden gemaakt in TV land. Begin maar met een zender waar DE EIGEN CULTUUR wordt gepromoot, moet je is opletten hoe hard die gaat. 

<klaagmode uit>

Off Topic

Tsja,

Iedereen heeft een eigen mening.

Ik vind ook dat het Nederlandse TV aanbod is verslechterd; maar om nu kleurlingen aan te halen?

En de eigen cultuur?

NSAT heeft dat geprobeerd (en sommige programma's vond ik best wel leuk), maar het heeft niet gewerkt; toen de apartheid werd afgeschaft ging NSAT ter ziele.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uren geleden, D-box zei:

Off Topic

Tsja,

Iedereen heeft een eigen mening.

Ik vind ook dat het Nederlandse TV aanbod is verslechterd; maar om nu kleurlingen aan te halen?

En de eigen cultuur?

NSAT heeft dat geprobeerd (en sommige programma's vond ik best wel leuk), maar het heeft niet gewerkt; toen de apartheid werd afgeschaft ging NSAT ter ziele.

Helemaal mee eens. De samenleving verandert en dat is altijd zo geweest.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Henk1201 zei:

Ook baby tv doet het niet meer

 

Baby TV is al jaren alleen via stream te zien op hun eigen boxen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Anoniemanoe zei:

Als er nog meer zenders op zwart gaan kan dat ook het einde van OpenPli worden. Moeten we massaal over op OpenAtv

Waarom zou OpenATV het dan wel kunnen decoderen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Alex1970 zei:

Waarom zou OpenATV het dan wel kunnen decoderen?

Dat bedoel ik niet. OpenATV kan ook niet decoderen. Wat ik bedoel is dat OpenPli voornamelijk in Nederland wordt gebruikt en het aandeel satellietgebruikers in NL is flink aan het krimpen. Dus software blijven ontwikkelen voor een niche is niet echt interessant meer. In Duitsland wordt voornamelijk satelliet gebruikt en is OpenATV veel groter.

Baby Tv DVB-S2 11720 H 30000 3/4 8PSK 23,5E is hier ook zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de Enigma2 boxen met FBC kabeltuner kunnen nog prima voor UPC/Ziggo/Caiway/Delta/SKV volledig benut worden… Dat blijft nog wel even….

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Anoniemanoe zei:

Baby Tv DVB-S2 11720 H 30000 3/4 8PSK 23,5E is hier ook zwart.

Dat is ook geen zender dat in het pakket van CD zit maar van MSAT gecodeerd in Conax en Nagravision

image.png.1deaed8eb624654e7c1ab7e45aa25eaf.png

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Mimisiku zei:

Nou, de Enigma2 boxen met FBC kabeltuner kunnen nog prima voor UPC/Ziggo/Caiway/Delta/SKV volledig benut worden… Dat blijft nog wel even….

Behalve de vrijheid van zendervolgorde kan ik mij geen voordelen bedenken waarom je voor die paar zenders van upc nog een engima2 box koopt. Android kastjes werken veel beter voor IPTV en streams.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, alleen vertik ik het om illegale IPTV kastjes te kopen, laat staan te gebruiken.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mist niks aan deze zenders, of je moet van tekenfilms houden.😸😁, Maar ik snap wel dat het vervelend is dat ze niet te ontvangen zijn omdat je er wèl voor betaald.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...