Ga naar inhoud


satelitte download


ikkuniet

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

hij heeft maar 3 satelliet posities op zijn LNB mount

dus waarom gaat hij met 4,8 Oost aan de slag?

Vorig topic had hij het over andere satellieten wissen en nu vindt hij ze niet 😁

 

Ja en dat hebben we hem heel goed uitgelegd😁

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

die optie zit er standaard in onder tunerinstellingen.Verder moet je dat aan de ontwikkelaars van openvix vragen mss.Werk al een eeuwigheid met hun image op al mijn decoders en bevalt super en regelmatig updates

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de gene voor wie lezen een probleem is, er schijnen mensen te zijn die alleen m,aar zien wat ze willen zien .

Ik heb duidellijk uitgelegd als je naar handmatig zoeken gaat er 2 satellites 4,8 en 7  zijn die a: niet te veranderen zijn en b: als je met de pijltjes toets gaat werken  de keuze hebt tussen deze 2 en in deze optie van dit menu niets meer voorkwam, dus je niet even een satellite kan scannen, behalve deze 2 waar je niks aan hebt.

Omdat als je multifeed koopt van gibertini de 4-49 je er 3 feedhouders bij krijgt en de 4de de gene is die op je schotel zit, maar na een paar jaar deze eerst even goed gangbaar gemaakt moet  worden,

Als je de tuner insteld op diseq a b c en d je wel de optie hebt dus in mijn geval nu 19,2 23,5 en 28,2 en de laatse houder voor hotbird, en dit werkt, behalve hotbird

Dus bij de foto van het handmatig zoeken doe een deed ik niks met 4,8 en er was nog maar 1 optie 7 oost.en dat was alles.

Gellukig had ik nog een oudere kanalenlijst,deze in de box gepropt en tot nu toe kan ik weer handmatig al de voor mijn belangrijke satellite scannen, dus mijn oude lijst blijkt corupt te zijn, dus opgelost.

Belletje ik ga even op zoek naar openvix, maar dit in het menu van de vu nog niet tegengekomen, maar daarintegen de box even updaten is ook het werk niet, en als het goed werkt dit ook niet hoeft.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben tegenwoordig gemakzuchtig en download eentje van de kanalenlijsten van Hans en zet die erin. Eerder met het programma Dreamset op de PC en sinds ik 10 jaar geleden een iMac kocht met Dreamboxedit. Dreamset werkt iets makkelijker maar is er niet voor de Mac.

Paar minuutjes werk en de lijsten zitten in beide VU's.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf gebruik nog steeds dreambox edit en de kanalen die  af en toe verdwijnen of veranderen scan ik van de satellite, en dan prop ik hem gewoon op de plaats, maar dit gebeurd zo weinig, het veranderen van kanalen dat ik dit vergeet, maat het is weer aardig opgehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik mede daarom Mojave nog op de iMac heb staan. Wordt nog steeds probleemloos ondersteund door Apple.

Op de latere software versies doet Dreamboxedit het niet meer en wordt het geklooi.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, ikkuniet zei:

Belletje ik ga even op zoek naar openvix, maar dit in het menu van de vu nog niet tegengekomen, maar daarintegen de box even updaten is ook het werk niet, en als het goed werkt dit ook niet hoeft.

 


Ik dacht begrepen te hebben dat je te maken hebt met de WAF, dus zou geen image wijzigen wat compleet anders is dan OpenPLi.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2023 om 13:46, ikkuniet zei:

de orginele feedhouder moet er nog op voor hotbird, maar ik moet eerst even een oplossing verzinnen voor de corrosie, anders krijg ik hem volgende?? maand helemaal niet meer los, en beste, en vooral aardige ceesv, niet voor mij, maar voor mijn schoonvader, zijn bijnaam is scrooge, gewoon erg gierig😁😂, waar kunnen we nog meer voor niks kijken,...... hotbird eleven sports 1HD en srf zwei HD en op 28 channel 4, en geluid ik zit achter een VPN, die zet ik op belgie, gewoon naar olav mol te luisteren 

 

Niet persé een vpn voor nodig hoor. heb hem hier wel in de icecast staan;)

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Windhoos zei:

Niet persé een vpn voor nodig hoor. heb hem hier wel in de icecast staan;)

Ik heb afgelopen weekend van alles geprobeerd, maar Grand Prix Radio België ging alleen via VPN.
Olaf Mol had gezegd dat de app niat ge-geoblockt mocht worden, maar toch geen GP commentaar op de app.
Op DAB+ heeft de zender m.i. nu ook geen zin meer.

 

Heb je een URL van die icecast stream voor ons?

Deze had ik gevonden:

Quote

 

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Alex1970 zei:

Ik heb afgelopen weekend van alles geprobeerd, maar Grand Prix Radio België ging alleen via VPN.
Olaf Mol had gezegd dat de app niat ge-geoblockt mocht worden, maar toch geen GP commentaar op de app.
Op DAB+ heeft de zender m.i. nu ook geen zin meer.

 

Heb je een URL van die icecast stream voor ons?

Deze had ik gevonden:

 

klopt die zijn inderdaad geblokkeerd.

Link heb je per PB

Hobbyist, and developer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...