Ga naar inhoud


satelitte download


ikkuniet

Aanbevolen berichten

  • Moderator
1 uur geleden, ikkuniet zei:

Even de fototjes gemaakt, uiteraard ben ik vanmorgen nog even bezig geweest, kreeg gisteravond dodende blikken, maar niets gevonden .

 

 

 

4 manuele scan.jpg

Wat gebeurt er wanneer je op de afstandsbediening op de pijl "rechts" drukt?

 

image.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

En wanneer daar niet de gewenste satellieten staan voeg je die toe aan je satellites.xml

 

Werkt het dan nog niet is je lijst corrupt geraakt door het wissen van delen van die lijst.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

update functie gebruiken uit je image voor satelittes.xml (als die er in zit :)  )

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor de input.

Volgens mij heb ik het gevonden .

Met de simpele oplossing om satellite te verwijderen heb ik deze lijst corupt gemaakt, maar omdat ik pas sinds gisteren de diseq boel in orde heb gemaakt ben ik daar toen pas achter gekomen, gelukkig had ik nog een kanalenlijst van 12-2022 deze in de box gepropt en alles werkt weer, ben momenteel 19,2 aan het scannen,voor servus tv oostenrijk,daar word gratis F1 op uitgezonden .

Dus iedereen bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
21 minuten geleden, ikkuniet zei:

ben momenteel 19,2 aan het scannen,voor servus tv oostenrijk,daar word gratis F1 op uitgezonden .

Dan mis je wel een paar wedstrijden.

 

F1

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de orginele feedhouder moet er nog op voor hotbird, maar ik moet eerst even een oplossing verzinnen voor de corrosie, anders krijg ik hem volgende?? maand helemaal niet meer los, en beste, en vooral aardige ceesv, niet voor mij, maar voor mijn schoonvader, zijn bijnaam is scrooge, gewoon erg gierig😁😂, waar kunnen we nog meer voor niks kijken,...... hotbird eleven sports 1HD en srf zwei HD en op 28 channel 4, en geluid ik zit achter een VPN, die zet ik op belgie, gewoon naar olav mol te luisteren 

 

aangepast door ikkuniet
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, ikkuniet zei:

oplossing verzinnen voor de corrosie,

Blanke Tectylspray!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, ikkuniet said:

de orginele feedhouder moet er nog op voor hotbird, maar ik moet eerst even een oplossing verzinnen voor de corrosie, anders krijg ik hem volgende?? maand helemaal niet meer los, en beste, en vooral aardige ceesv, niet voor mij, maar voor mijn schoonvader, zijn bijnaam is scrooge, gewoon erg gierig😁😂, waar kunnen we nog meer voor niks kijken,...... hotbird eleven sports 1HD en srf zwei HD en op 28 channel 4, en geluid ik zit achter een VPN, die zet ik op belgie, gewoon naar olav mol te luisteren 

 

Je kan op 39 oost ANT tv kijken, is in Biss gecodeerd, maar dat is eenvoudig te omzeilen. Commentaar is wel in het grieks, en reclemes tussendoor.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou volgens mij hoef je helemaal niks aan de satellites.xml doen, in die van mij staan alle satellieten van de wereld en toch heb ik bij die scanfunctie alleen de satellieten die gedefinieerd staan onder de tunerinstellingen.

Ten eerste is je ontvanger niet meer geupdatet sinds november, dit moet je wel regelmatig doen wil je een actuele satellites.xml hebben, deze heb je wel nodig voor het scannen.

Mocht je het probleem weer krijgen zou ik voorstellen om eerst eens een Automatische scan te doen,

image.png.7b7a9a27a33abd5e84a0885020b6585d.png

 

Of een Handmatige scan, zoekmodus Multisat (welke satellieten staan dan daar?)
image.png.22aad5deac984be1d754834a25d391bd.png

 

 

Mocht je dan nog steeds vreemde satellieten zien, verander dan je tunerinstellingen eens van Configuratiemodus Standaardgebruiker naar Geavanceerd en maak voor de drie Astra's aparte configuraties:
image.png.761763419e0ea50b280ff0043a6dcfad.png image.png.57c1240986a88b08b155c8fb333e0f6a.png image.png.1719dae3df0cde9c2c156f696cb0a7cb.png

en loop de vreemde satellieten even na of LNB daar op niet ingesteld staat, en ook bij de oude USUALS instellingen.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom zou je moeten updaten om een actuele XML te hebben ? In openvix zit dat er gewoon in zonder dat je hoeft up te daten

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar haalt OpenVix dat dan vandaan?
Een handige plugin die dat automatisch ergens ophaalt?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...