Ga naar inhoud


The Passion 2023 Harlingen


Alex1970

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Alex1970 zei:

Oh ik wist niet eens dat dat een hotelkamer is.
Puur gevonden op basis van je foto.

Gevonden door het hekje bovenop de kraan zoals in beeld tijdens The Passion of het uitzicht over de kade? Het is nu 20 jaar een hotel en dat is iets korter dan de vuurtoren aan de overkant. Maar je streetview foto is ook veel ouder of bedoelde je dat er tijdens het evenment niet geparkeerd kon worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 minuten geleden, OFDM zei:

Gevonden door het hekje bovenop de kraan zoals in beeld tijdens The Passion of het uitzicht over de kade? Het is nu 20 jaar een hotel en dat is iets korter dan de vuurtoren aan de overkant. Maar je streetview foto is ook veel ouder of bedoelde je dat er tijdens het evenment niet geparkeerd kon worden?

Via jou foto. Ik heb de uitzending ook niet in zijn geheel en zo aandachtig bekeken. Meer naar de muziek geluisterd.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Alex1970 zei:

Via jou foto. Ik heb de uitzending ook niet in zijn geheel en zo aandachtig bekeken. Meer naar de muziek geluisterd.

Grappig, ik keek ernaar omdat ik werd getipt dat de kraan er een rol in zou spelen. Maar ik sliep half en het was pas aan het eind. Nu zie ik het fragment op Youtube en wow zo precies en duidelijk waar de antenne zat. Dit is best raar eigenlijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat achtergrondinformatie over een van de voorgaande jaren.

NEP-The Passion

 

En de website van de Havenkraan.

Havenkraan Harlingen.

  • Like 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, OFDM zei:

Ik heb je vanaf de havenkraan gespot:

 

Noordzee.JPG

 

Had ik me nog zo goed vermomd als stoomboot..... 🤣

  • Haha 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens had je daar wel prima uitzicht op het zendschip van Radio Waddenzee. Die wordt nog steeds gebruikt voor uitzendingen. 

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Noordzee zei:

Overigens had je daar wel prima uitzicht op het zendschip van Radio Waddenzee. Die wordt nog steeds gebruikt voor uitzendingen. 

Je hebt gelijk en ik heb die daar ook gezien in rode kleur, maar misschien in een ander jaar dan 2004? Dan moet ik ergens anders zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, OFDM said:

Het trekt dan toch wel een speciaal publiek lol. Nog iemand een schotel meegenomen of zendantenne in de mast gehangen?

Meneer Flevosat had z'n schotel op de grond staan om te zenden. 😀

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Mrbeam zei:

Meneer Flevosat had z'n schotel op de grond staan om te zenden. 😀

Dat is waar en ook een veel beter idee dan hoog op de kraan! De oude PTT straalverbindingsdienst zou er wel gebruik van hebben kunnen maken: 38 km naar het kraaiennest middenin de zendmast Wieringermeer. https://mapio.net/pic/p-102837854/

aangepast door OFDM
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, OFDM zei:

Je hebt gelijk en ik heb die daar ook gezien in rode kleur, maar misschien in een ander jaar dan 2004? Dan moet ik ergens anders zoeken.

Ik heb het na moeten vragen, het was in 2008. Geen antennes meegenomen, er was daar wel een scanner.  

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...