Ga naar inhoud


Komend weekeinde F1 GP van Spanje


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik heb het laaste nog kunnen bekijken. Ik heb weer veel problemen met geconnecteerd te blijven, ik verlies regelmatig contact. Netwerk zak weer goed belast zijn zeker?

Zelfs met een betalend abonement ben ik niks als je beeld met schokken binnenkomt. Soms kan ik geen tv kijken (tadaam) maar wel YOUTUBE;

 

's nachts is er geen probleem, maar vooral overdag op bepaalde uren. Nog een geluk dat ik een schotel heb, die valt alleen uit bij storm of hevige regenval.

 

Ik lul weer mijn nek. zolang ze maar niet over mijn fiets lullen 😝

 

Ik vraag me af of een andere VPN beter zou zijn? Deze VPN zit wel bij mijn betalend pakket van virusbescherming. BTW: deze vpn werkt ook mijn smartphone (telefoon en pc is in 1 pakket)

 

Groeten,

 

P.S.: ik kijk nu naar een samenvartting van de GP op EEN(sporza) Verstappen rijdt in schokken. 🥶😕😲Hoe doet ie het toch?

 

 

image.thumb.png.837f4e889f4b0884e7a0ac80f4657f16.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Max heeft zijn voorsprong in het WK-leiderschap flink uitgebreid. Hij kan zelfs enkele wedstrijden met een scootmobiel rijden.
Nyck de Vries nog geen enkel wk-punt.

 

F1 stand WK 2023
1 Max Verstappen         Red Bull Racing      170 punten
2 Sergio Perez                Bull Racing              117
3 Fernando Alonso        Aston Martin             99
4 Lewis Hamilton           Mercedes                  87
5 George Russell            Mercedes                  65
6 Carlos Sainz                 Ferrari                        58
7 Charles Leclerc            Ferrari                        42
8 Lance Stroll                  Aston Martin             35
9 Esteban Ocon              Alpine                         25
10 Pierre Gasly               Alpine                         15
11 Lando Norris             McLaren                     12
12 Nico Hulkenberg       Haas                             6
13 Oscar Piastri              McLaren                      5
14 Valtteri Bottas           Alfa Romeo                 4
15 Zhou Guanyu             Alfa Romeo                 4
16 Yuki Tsunoda            Alpha Tauri                  2
17 Kevin Magnussen     Haas                            2
18 Alexander Albon       Williams                      1
19 Nyck de Vries            Alpha Tauri                 0
20 Logan Sargeant        Williams                      0

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, simp zei:

Ik heb het laaste nog kunnen bekijken. Ik heb weer veel problemen met geconnecteerd te blijven, ik verlies regelmatig contact. Netwerk zak weer goed belast zijn zeker?

Zelfs met een betalend abonement ben ik niks als je beeld met schokken binnenkomt. Soms kan ik geen tv kijken (tadaam) maar wel YOUTUBE;

 

's nachts is er geen probleem, maar vooral overdag op bepaalde uren. Nog een geluk dat ik een schotel heb, die valt alleen uit bij storm of hevige regenval.

 

Ik lul weer mijn nek. zolang ze maar niet over mijn fiets lullen 😝

 

Ik vraag me af of een andere VPN beter zou zijn? Deze VPN zit wel bij mijn betalend pakket van virusbescherming. BTW: deze vpn werkt ook mijn smartphone (telefoon en pc is in 1 pakket)

 

Groeten,

 

P.S.: ik kijk nu naar een samenvartting van de GP op EEN(sporza) Verstappen rijdt in schokken. 🥶😕😲Hoe doet ie het toch?

 

Je kunt de hele wedstrijd nog zien op Servus-tv vanavond om 00:05uur met je matige vpn, zie: https://www.servustv.com/sport/v/aa3pds59mfdebiamnu2v/

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Max reed super en Nyck ook vandaag weer niet. Die begon voor Tsunoda en eindigde ver achter hem.

Ik had veel van hem verwacht gezien de voorgeschiedenis, maar vrees dat hij het niet lang zal maken in de F1.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, simp zei:

Een wedstrijd nadien belijken is toch niet hetzelfde. De spanning is ervan af. Het eurosong heb ik ook gemist. Ook al ken je de liedjes niet, de punten telling nadien is het leukste 😮

Och, als je de uitslag niet weet wel hoor en als je de uitslag wel weet ook nog best leuk om te zien. Hoe vaak lezen mensen boeken niet een paar keer. Die weten toch ook al hoe het verhaal eindigt.

 

Maar probeer vanavond maar eens op Servus, dat gaat je vast lukken met vpn Oostenrijk.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
17 uren geleden, Sprietje zei:

Kijk dan op ***************

Zelf kan ik niet of nauwelijks beoordelen welke sites illegaal zijn of niet, maar let wel dat het plaatsen van links naar ILLEGALE streaming sites hier niet toegestaan is!

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...