Ga naar inhoud


Cirkelzaagblad gezocht 315 x 30 x 3,2 mm, 20


Jan Ambers

Aanbevolen berichten

Ik zoek een cirkelzaagblad voor zagen van afbraak bouwhout,

dus hout met nagels erin en cement/beton  erop, aan een gunstige prijs.

315 x 30 x 3,2 mm, 20

* diameter 315mm

* 30mm asgat

* 3.2mm snij breedte

* 20 tanden

* sterkstaal zaagblad, vb carbid ?

**  prijsverwachting ca 12-15€

 

Ik denk dat dit soort schijven een korte levensduur heeft Daarom die prijsdruk

ev via PM ?

aangepast door Jan Ambers
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Jan Ambers wijzigde de titel naar Cirkelzaagblad gezocht 315 x 30 x 3,2 mm, 20

  • Moderator
5 uren geleden, Jan Ambers zei:

prijsverwachting ca 12-15€

Serieus?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Jan Ambers zei:

Ik zoek een cirkelzaagblad voor zagen van afbraak bouwhout,

dus hout met nagels erin en cement/beton  erop, aan een gunstige prijs.

315 x 30 x 3,2 mm, 20

* diameter 315mm

* 30mm asgat

* 3.2mm snij breedte

* 20 tanden

* sterkstaal zaagblad, vb carbid ?

**  prijsverwachting ca 12-15€

 

Ik denk dat dit soort schijven een korte levensduur heeft Daarom die prijsdruk

ev via PM ?

Bosch 2608640701 Professional cirkelzaagblad Construct Wood, 315 x 30 x 3,2 mm, 20

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
37 minuten geleden, Jan Ambers zei:

Ik heb ergens een zaagblad gezien waarbij vermeld stond dat het nagels en cement/stukken beton zonder schade kon weerstaan...

 

18 uren geleden, Jan Ambers zei:

* sterkstaal zaagblad, vb carbid ?

**  prijsverwachting ca 12-15€

 

Voor die prijs ga je dat niet vinden.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jan Ambers zei:

Er werd me gezegd, een nagel raken en dit blad is naar de eeuwige jachtvelden ?????

Ik heb ergens een zaagblad gezien waarbij vermeld stond dat het nagels en cement/stukken beton zonder schade kon weerstaan...

 

het zagen van dergelijke voorwerpen in het te zagen materiaal, moet je sowieso voorkomen omdat ze ook als een kogel / schrapnel diverse richtingen uit kunnen schieten met welke zaagblad harding dan ook. En dan heb je een stuk metaal in je dijbeen. 🙄

Er bestaan ook logische veiligheidsregels voor de bouw en voor de Hobby cowboys van Hornbach

Als je echter ongescheiden bouwafval gaat zagen zul je meerdere van die spotgoedkope zaagbladen nodig hebben.

 

aangepast door Tonskidutch

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jan Ambers zei:

Er werd me gezegd, een nagel raken en dit blad is naar de eeuwige jachtvelden ?????

Ik heb ergens een zaagblad gezien waarbij vermeld stond dat het nagels en cement/stukken beton zonder schade kon weerstaan...

Maar google vind ze niet meer

Zoek eens op:  cirkelzaagblad 315 hout nagels

Kost wel 6 tot 8 maal wat jij wil uitgeven.

 

In de eerder genoemde winkel  in Brabant hebben ze  een cirkelzaagblad 315 mm 48 hardmetaal tanden voor de € 10 

Dikte is geen 3,2, maar 2,5 (of 3) mm. Asgat zal 30, mm  zijn, maar ze verkopen ook verloopringen van 30 naar 20 mm voor ± € 1

Dit is natuurlijk geen goede kwaliteit en je zal er een aantal vernielen met zagen van hout met spijkers en betonresten. Maar ze werken en zijn goedkoop.

 

Ps

Let ook op de tip van Tonskidutch over veiligheid van wegvliegende metaal en beton deeltjes.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het veiligheids certificaat VCA is een begrip bij de meeste aannemers. 😶‍🌫️ rochel rochel

Misbruik maken van het materieel voor "oneigenlijke taken" is ook laakbaar.

Verzekeringstechnisch ook de grootste drempel qua dekking bij schadegevallen met ongeschoold personeel.

 

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Jan Ambers zei:

Er werd me gezegd, een nagel raken en dit blad is naar de eeuwige jachtvelden ?????

Ik heb ergens een zaagblad gezien waarbij vermeld stond dat het nagels en cement/stukken beton zonder schade kon weerstaan...

Maar google vind ze niet meer

 Dan ga je er moeten nemen met diamanten punten.

 

Ze kosten wel wat meer en als ze echt op een nagel kloppen gaan ze ook wel afzien.

In het slechtste geval vliegt er een punt af, maar dan heb je er nog wel een aantal op het blad staan.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

En als je geluk hebt vliegt die afgebroken tand je net voorbij.

 

Neem Tonskis raad aan en koop een reciprozaag!

 

Klik

 

Wat ga je eigenlijk met dat hout doen?

Toch hopelijk niet in de "alles"brander?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...