Ga naar inhoud


Is er nog een .TS editor die .ts bestand kan knippen ?


on1bes

Aanbevolen berichten

Kent iemand nog een .TS bestand stream editor, die een stukje kan knippen, maar verder de .TS file ongemoeid laat ?

Ik werk wel met OpenPLI-9, en VU-Solo2 ontvanger, en vroeger zat er 1 in de Feed, maar die is verdwenen.

Ik heb er al enkele geprobeerd, maar de meeste (TS) editors kunnen wel een .ts knippen en plakken, maar verminken dan de Teletekst,  door het het bestand in een andere codec weg te schrijven. Zelfs AviDeMux zegt dat ze een exacte copy opslaan, maar dat klopt niet. Het wordt dan een.mkv bestand.

Op die manier wordt de Teletext in het bestand beschadigd, en heb je geen Teletekst meer in je TS bestand.

 

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


probeer ens videoredo want die kan in vele formaten opslaan

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

videoredo werkt inderdaad perfect, en behoudt alle interne streams dus ook de datastreams met teletext.

alleen denk ik niet dat dit gratis is, maar betalend.

er zal misschien wel een gratis versie zijn, maar of die ook zo goed werkt ?

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

werkt hier fijn met een trial key en ik gebruik het meestal om reclame weg te halen en te saven onder mp4.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

VideoRedo zegt me iets van vroeger. Ik ga dat terug eens installeren en zien waar we uitkomen.

Maar zoals ik al zegde, het MOET een .ts blijven. En of dat lukt...

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, on1bes zei:

Kent iemand nog een .TS bestand stream editor, die een stukje kan knippen, maar verder de .TS file ongemoeid laat ?

Ik werk wel met OpenPLI-9, en VU-Solo2 ontvanger, en vroeger zat er 1 in de Feed, maar die is verdwenen.

Ik heb er al enkele geprobeerd, maar de meeste (TS) editors kunnen wel een .ts knippen en plakken, maar verminken dan de Teletekst,  door het het bestand in een andere codec weg te schrijven. Zelfs AviDeMux zegt dat ze een exacte copy opslaan, maar dat klopt niet. Het wordt dan een.mkv bestand.

Op die manier wordt de Teletext in het bestand beschadigd, en heb je geen Teletekst meer in je TS bestand.

 

Wil je zeggen dat onder OpenPLi 9 via de afstandsbediening je een opname niet meer kan knippen?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Belletje: VideoRedo werkt niet hier; krijg een niet verklarende melding dat het (mijn .ts )bestand niet kan geconverteerd worden. En het is betalend.

 

@Alex1970: ik heb toevallig eens iets zien staan in de Menu, maar weet niet hoe dat werkt, en er is ook geen uitleg daarover, daarom de vraag hier.

 

 @Tonskidutch: heb ik geprobeerd, maar kon niet ver: is betalend, en heeft al bij opstart restricties tot 5min Video verwerken.

 

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf gebruik ik TSDoctor en VideoRedo (heb ze beiden gekocht, dus heb die tijdslimieten niet).

Eventjes gezocht, en vond deze (niet zelf geprobeerd) : https://sourceforge.net/projects/videpub/

Deze zou gratis zijn, en in de eerste plaats bedoeld om te zoeken naar reclames om die eruit te knippen, maar je zou wel manueel de intervals kunnen geven die je wilt wegknippen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-11-2023 om 01:18, Alex1970 zei:

Wil je zeggen dat onder OpenPLi 9 via de afstandsbediening je een opname niet meer kan knippen?

Ja, zou moeten werken, maar lukt me (nog) niet : te weinig uitleg. Snijden is me dan wel gedeeltelijk gelukt, maar her-coderen lukt nog niet.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...