Ga naar inhoud


Play Crime vanaf 19 januari 2024


PLsat

Aanbevolen berichten


Jeroen Bronselaer, CEO Play Media: “We zijn heel erg blij met deze nieuwe telg in de Play familie. Crime is al jaren een ijzersterke brand binnen onze zendergroep. Jaren geleden introduceerden we het genre in Vlaanderen door populaire reeksen als CSI naar hier te halen. Sindsdien is crime altijd een sterkhouder binnen ons zenderaanbod gebleven: zowel bij GoPlay als bij onze andere Play zenders merken we al heel lang dat crime het erg goed doet. Een reden te meer om ons uitgebreide en kwalitatieve crime aanbod nu heel duidelijk te bundelen binnen Play Crime, zodat de kijker de weg naar zijn favoriete genre in één oogopslag vindt. Met Play Crime gaan we met een heel duidelijk en toegankelijk verhaal naar de kijker, het wordt dé zender bij uitstek voor de liefhebbers van het crime-genre.”

 

Meer informatie over de exacte programmatie en het gedetailleerde aanbod van Play Crime volgt later.

image.png.528878ec9a6be8306485234627253efd.png

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me wel leuk Play Crime, net zoals in Nederland bij rtl want daar is ook rtl crime te vinden, 24/7? Dus 24u de klok rond Crimeseries ben eens benieuwd,  ik hoop op vooral Vlaamse/Nederlandse series, Aspe, Flikken, Heterdaad, Baantjer,  Wittekerke, Westenwind, De wet volgens Milo, Danni Lowinski of toch niet van die buurtpolitie of zo?

Ik kijk er naar uit, maar eerst afwachten of het niet weer allemaal Engelse series zullen zijn maar Play kennende zal dat misschien wel 9 op de 10 kansen zo zijn, Engelse series de klok rond zoals we gewoon zijn.

Waarom de zender niet gewoon Play 8 noemen? Dan hadden we Play 4-5-6-7-8.

Ik vermoed wel dat mijn goede provider Pro-ximus Play Crime wel zal opnemen in het basisaanbod, ik kijk er naar uit!

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk niet dat je met Plee media goede crime series zult zien, maar wel veel plee crap.

Er zijn crime series die je niet eens de eerste 15 minuten kunt volhouden om naar te kijken.

een affront voor de kijker

 

misschien is er nog hoop bij Play Crime

  • Haha 1

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, mereltje zei:

Deze zie je echt niet meer op een Duitse zender

Helaas niet want Tappert is gecanceled wegens lidmaatschap van SS Totenkopf divisie.

Maar @Zilverhippie bedankt om het in herinnering te brengen: Heb net 16 DVD's Derrick opgescharreld want ik heb daar vroeger altijd met veel plezier na gekeken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Is momenteel ook beeld van Crime+Investigation. Nederlandse reclame en ondertitels.

 

Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west

Link naar reactie
Delen op andere sites

 De uitzending wordt  gecodeerd door de Nagra MA-systemen ( CAID 1817, 1818, 181D) en Viaccess (CAID 0500, provider-ID 051900) . Het programma staat op de 45e plaats in EPG in Canal Digitaal (Riant-pakket)en op het 62e in TV Vlaanderen (Basic, Basic+ pakketten).

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, de vrije fries zei:

 De uitzending wordt  gecodeerd door de Nagra MA-systemen ( CAID 1817, 1818, 181D) en Viaccess (CAID 0500, provider-ID 051900) . Het programma staat op de 45e plaats in EPG in Canal Digitaal (Riant-pakket)en op het 62e in TV Vlaanderen (Basic, Basic+ pakketten).

En werkt met mapping

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...