Ga naar inhoud


veranderingen in CD abonnementsvormen


nephele7

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Bij het afsluiten van een abonnement is een jaar een wettelijk geldige termijn, daarna mag bij automatisch verlengen wettelijk maximaal 3 maanden vast gezet worden.

Bij Canaldigitaal is na die periode de opzegtermijn 1 maand.

 

Canaldigitaal hanteert echter bij een wijziging van je abonnement weer een termijn van 1 jaar, of dat laatste stand houdt?

 

Mij heeft Canaldigitaal een gratis CI module excl. 9 euro verzendkosten aangeboden, maar dan moest ik mij weer voor een jaar vastleggen.

De ironie is dat het CI module mijn probleem niet zou hebben opgelost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, nephele7 zei:

Mijn abonnement heet/te "BOMVOL"  haha!

Dat pakket was in 2018 er gekomen waarbij je toen tijdelijk -en alleen op verzoek-  een smartcard erbij kreeg. Destijds was het al één en al vaagheid.

 

 

Eigenlijk zou je smartcard al per 25 mei 2020 op zwart gegaan moeten zijn:

 

Ze hadden jouw abonnement kennelijk over het hoofd gezien.  

  • Like 1

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook het abonnement VOL gehad inclusief smartcard, er was toen later van wat er mij verteld werd onduidelijkheid over het moeten uitzenden op satelliet. Op een gegeven moment was men er uit en dreigde de smartcard niet te verlengen met updates.

 

Ik heb toen contact opgenomen, want dat was samen met het € 10,- abonnement die verhoogd was de reden om op dat pakket over te stappen. Ik ben toen weer teruggezet naar het satelliet abonnement met korting, maar wat wel duurder was, op een gegeven moment werd het zo duur dat een los abonnement op Ziggo goedkoper was en ik de boel opgezegd heb, want ik gebruikte het alleen thuis en had nog geen vast internet.

 

Daarna was het einde Canal Digitaal voor mij.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...