Ga naar inhoud


Nu op Film 4+1


D-box
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten

Close encounters  28,2e 10936v/22000/dvbs

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja, die bedoelde ik 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je trekt 'm gewoon van usenet af in Bluray kwaliteit.

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Penthe zei:

Usenet bestaat dat nog? Tegenwoordig heb je hele andere middelen als je iets wilt hebben. Wel via Tor netwerk.

 

Wat zeg jij nu voor iets onzinnigs? Ik wil je graag 25 GB op volle snelheid via het Tor netwerk zien downloaden.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Codx zei:

 

Wat zeg jij nu voor iets onzinnigs? Ik wil je graag 25 GB op volle snelheid via het Tor netwerk zien downloaden.  

Ik heb geduld,  mijn computers staan in de nacht gewoon aan ik gaat naar bed en alles is binnen als ik weer wakker wordt. No hay problema.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Penthe zei:

Ik heb geduld,  mijn computers staan in de nacht gewoon aan ik gaat naar bed en alles is binnen als ik weer wakker wordt. No hay problema.

 

Dat is een beetje hetzelfde als, oeh laat ik mijn snelheid cappen tot 512 Kbit omdat ik zo graag een jaren 90 gevoel wil krijgen.

 

Waarom zou je zoiets via Tor gaan doen?  Dat heeft absoluut geen zin. Usenet (met evt. Torrent als je iets heel speciaals zoekt) is volledig te automatiseren met Sonarr/Radarr etc.  Jij hoeft alleen maar aan te geven welke films je leuk lijkt of welke series jij wilt volgen en het komt automatisch en als het mee zit op volle snelheid binnen rollen.  Dan draai je een plex, emby of jellyfin server en dan kun het meteen streamen in netflix style,  of je gebruikt kodi om het af te spelen.   Wat je nodig hebt is een usenet server abo, een indexer en genoeg storage.  

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nja jongens, 

Al dat technisch gepraat, ik heb er alleen maar spijt van dat ik m niet heb opgenomen.

Hij was ook een week eerder op ONS via KPN TV maar in SD.

Daarna dus op Film 4 met een beduidend beter beeld.

Jammer dat ik te laat was.

Groetjes

D-box 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

Wat je nodig hebt is een usenet server abo, een indexer en genoeg storage.  

Ik heb helemaal niets nodig en zeker geen usenet, en torrents haal ik met volle snelheid binnen. Echter zijn er dingen die heel erg lastig te vinden zijn en dan boeit het mij echt niet hoe snel die binnen komen zolang ze maar binnen komen dit vooral met bepaalde muziek soorten. En ik speel trouwens alles af met Kodi. Aan automatish downloaden doet ik niet aangezien er dan veel binnen komt waar ik niets aan heb, ik ben nog al kritisch als het om series en films gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, D-box zei:

Nja jongens, 

Al dat technisch gepraat, ik heb er alleen maar spijt van dat ik m niet heb opgenomen.

Hij was ook een week eerder op ONS via KPN TV maar in SD.

Daarna dus op Film 4 met een beduidend beter beeld.

Jammer dat ik te laat was.

Groetjes

D-box 

Hij staat gewoon op de torrent sites:

 

Capture.JPG.30ab5cd6f8e10b7dd11df102f931acc1.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Penthe, ik doe me niet beter voor dan Ik ben: ik heb geen verstand van torrents.

Groetjes

D-box 

 

Ik heb alleen maar Mavo 4

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Penthe zei:

Ik heb helemaal niets nodig en zeker geen usenet, en torrents haal ik met volle snelheid binnen. Echter zijn er dingen die heel erg lastig te vinden zijn en dan boeit het mij echt niet hoe snel die binnen komen zolang ze maar binnen komen dit vooral met bepaalde muziek soorten. En ik speel trouwens alles af met Kodi. Aan automatish downloaden doet ik niet aangezien er dan veel binnen komt waar ik niets aan heb, ik ben nog al kritisch als het om series en films gaat.

 

 

Het Tor Netwerk (The Onion Router) is iets heel anders dan Torrents.

 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Tor_(netwerk)

 

Ik vond het al een raar verhaal want het Tor netwerk is verschrikkelijk traag en niet bedoeld voor grote bestanden. En nee juist door te automatiseren ben je nog steeds degene die aangeeft wat je wilt hebben, alleen wordt het automatisch gedownload zodra het beschikbaar komt (bijv elke week een aflevering van een serie)  en aan jou gestelde eisen voldoet dus heb je er verder geen omkijken naar.

 

  @D-box  Nooit geweten dat je opleiding er iets toe doet.  Gewoon een kwestie van je er in verdiepen, hier en daar wat lezen en een YT filmpje kijken en wat uitproberen en dan kom je al een heel eind, als je maar begrijpt dat usenet veiliger is dan torrents.

aangepast door Codx
  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...