Ga naar inhoud


Uitrichten schotel op 28.2


Racer009

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, DANYFROMBELGIUM zei:

Voor de Britse FTA zenders hoef je geen abonnement te hebben hoor. Alle reguliere BBC's, ITV's, Channel 4, More 4, Channel 5, en zo veel meer zijn gewoon gratis te ontvangen. 

Klopt precies man!

En vergeet de film zenders niet: 

LEGEND, LEGEND XTRA, TRUE MOVIES, TRUE ENTERTAINMENT, FILM 4, SONY MOVIES, MOVIES 4MAN, TALKING PICTURES.

 

(sommige zenders kunnen een andere naam hebben gekregen, want Ik heb een oude zenderlijst en heb geen zin om iedere keer de zenders opnieuw in te lezen).

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inderdaad, FTA zijn vrij te ontvangen….

Ik had dat er niet speciaal bij gezet, omdat dat vanzelfsprekend is.

En omdat de zenders, die ik wil ontvangen, wel gecodeerd zijn…! Vr.gr.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik hoor @window

Die SKY-zenders.

Ja dan raad ik je aan om een Engelse vriendin op de kop te tikken die je een SKY-BOX wil opsturen 😁

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En natuurlijk de abonnementskosten betaald.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)
20 uren geleden, window zei:

....

En omdat de zenders, die ik wil ontvangen, wel gecodeerd zijn…! Vr.gr.

 

Off Topic 

Als je het SKY-pakket wilt ontvangen, kan dat officieel alleen via een Engels adres.

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...