Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

08:06

Von der Leyen: Netanyahu belooft meer hulp voor Gaza

Ursula von der Leyen zegt dat premier Netanyahu haar telefonisch heeft verzekerd dat Israël meer noodhulp zal toelaten tot Gaza. De EU-Commissievoorzitter sprak de Israëlische premier telefonisch. "Ik eiste dat de humanitaire hulp die niet in Gaza aankomt tot Gaza wordt toegelaten", zei ze tegen journalisten bij de G7-top in Canada. Ook zei ze dat ze Netanyahu aan de belofte zal houden.

Israël houdt al maanden geheel of gedeeltelijk voedsel- en andere hulp voor Gaza tegen en staat hulporganisaties niet toe om burgers te helpen. Volgens de Verenigde Naties zijn honger en een tekort aan voedsel een probleem voor vrijwel de hele bevolking. Dat komt boven op de tienduizenden doden en gewonden en de verwoesting die de aanvallen van het Israëlische leger hebben aangericht. Israël zegt zich te richten op de vernietiging van terreurorganisatie Hamas, maar de meeste slachtoffers in Gaza zijn burgers.

De aanleiding voor Israëls inval en aanvallen was de terroristische aanval van Hamas op 7 oktober 2023 op het zuiden van Israël. Die kostte aan meer dan 1200 burgers en militairen het leven. Ook werden meer dan 250 mensen ontvoerd.

bron NOS

Belooft hij?

En wat zeggen die extreem rechtse kabinet genoten van hem dan? Politici in Israël hebben absoluut geen moraal en/of integriteit meer als ook geen geloofwaardigheid. 

Dat wat wij zien gebeuren is diep diep tragisch en dat wegens het feit dat internationale samenwerking en vredesinitiatieven kapot geslagen worden om als potentaat aan de macht te kunnen blijven en rijk te worden. In Zuid Amerika, in Noord Amerika, in Rusland, in China, in India, zelfs in west Europa zijn er debielen aan de macht gekomen die democratie willen stuk slaan.

• Haha 1

Maria

Sinne Eeg, Jacob Christofferson

Geplaatst:

https://eenvandaag.avrotros.nl/doe-mee/wat-levert-de-navo-top-nederland-eigenlijk-op-en-andere-vragen-beantwoord-160524

Beestachtig hoe Wilders tegen Schoof te keer ging op X, omdat Schoof zich achter de protesten schaart.

Een riool aan vuilspuiterij. En hij gaat maar door.

En dan ook nog zoveel virtuele zetels.

https://www.nu.nl/politiek/6359341/forse-kritiek-op-pvv-plan-halveren-eigen-risico-nadelig-voor-kwestbaarsten.html

Op je vingers was dit meteen al na te tellen: lengte/breedte verhaal.

Wilders wist dit natuurlijk best met zijn 25plus jaren politieke ervaring.

En  die Cindy zei een paar dagen later doodleuk dat dat fictieve tientje wel kon wachten als die fictieve grote toestroom asielzoekers van ome Geert maar werd aangepakt.

Allemaal virtuele waarheden voor de bühne, en dan nog 33 zetels in de peiling voor een beroepsvolksmenner is best wel zorgwekkend.

Verifieerbare feiten doen er kennelijk niet toe.   

• Haha 2

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik kan nog wel iets grappigs vertellen met die sigaretten 🚬 peuken. 
In mijn begintijd in Dubai woonde ik alleen in zo’n appartementen gebouw. 
Was gemeubileerd. Op de 2e verdieping. Mijn huidige vrouw (toen mijn vriendin)  heb ik bij MBC Group leren kennen. Op een gegeven moment zijn we samen gaan hokken. Ze ging soms de hort op met vriendinnen en kwam dan weer terug en daarna zaten wel eens op het balkon wat te drinken en dan vond ze telkens weer sigarettenpeuken. Dit terwijl ze wist dat ik niet rookte.  
Omdat ze super jaloers is stond ik iedere keer weer onder de verdenking dat er andere vrouwen bij me op bezoek waren geweest tijdens haar afwezigheid. 
Ik wist ook niet waar die k*t-peuken vandaan kwamen. Tot op een gegeven moment terwijl we daar zaten er een peuk naar beneden kwam dwarrelen en landde op ons balkon. Toen was het raadsel opgelost. 
Ik ben toen gelijk naar de security mensen gegaan en die zijn op onderzoek uitgegaan welke gasten dat waren en hebben maatregelen genomen. 
We moeten er nog wel eens om lachen. 🤣 

Stay delulu !

Geplaatst:

Ja roken kan ernstige gevolgen hebben. Tot op persoonlijk relatie niveau aan toe.

Maar ik zou wel willen weten of er bij die flat brand niet gewoon sprake was van een ontplofte lithium accu van de elektrische step bijvoorbeeld.

Zal wel nooit uit de mond van een bewoner worden uitgesproken gezien zijn aansprakelijkheid verzekering polis.

En ook niet van de kwaliteitsborging die het gebouw heeft moeten begeleiden tijdens opbouw aan de hand van de building code van V.A.E.

Maria

Sinne Eeg, Jacob Christofferson

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen