gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden 40 minuten geleden, Tonskidutch zei: Wat is er onduidelijk aan gebruik of bedienen, aka richten + zwenken + inschakelen en actief (bedoeld of onbedoeld) aan de dashcam zelf komen met je handen? Wat er in het buitenland geldt maakt weinig uit als je hier in Nederland rond rijdt. In Nederland geldt er echter wat anders nl. 11 uren geleden, gerrit B zei: In tegenstelling tot sommige andere landen is het in Nederland wel toegestaan om de dashcam tijdens het rijden te bedienen, mits u de auto camera niet vasthoudt. 43 minuten geleden, Tonskidutch zei: En zo ook je telefoontje bedienen. In Nederland mag je dus ook je telefoon bedienen mits deze maar in een houder staat. (dat geldt ook voor fietsers) Heb je echter een wat luxere auto dan is dat allemaal niet nodig en kan die telefoon gewoon aan de lader en in de tussen console. (bij mij zit daar een draadloze lader) De rest kan gewoon met de stem bestuurd worden of kan met de knoppen op het stuur geselecteerd worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden het gaat niet over "in de houder" jullie hele klacht gaat over mensen die het in de hand vast hebben twee pilletjes dan maar The Space In Between Jan Blomqvist
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Door een toestel in de houder te plaatsen voorkom je dus wel heel veel problemen en ook dure boetes. (en heb je ook geen pilletjes nodig 😁) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 12 uren geleden Geplaatst: 12 uren geleden Goed nieuws mannen, na al die zever over Prinsjesdag en de aanstaande verkiezingen..... https://www.hbvl.be/media-en-cultuur/the-muppet-show-keert-eenmalig-terug-met-sabrina-carpenter-als-gast/91292918.html The Space In Between Jan Blomqvist
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen