gerrit B Geplaatst: donderdag om 08:34 Geplaatst: donderdag om 08:34 40 minuten geleden, Tonskidutch zei: Wat is er onduidelijk aan gebruik of bedienen, aka richten + zwenken + inschakelen en actief (bedoeld of onbedoeld) aan de dashcam zelf komen met je handen? Wat er in het buitenland geldt maakt weinig uit als je hier in Nederland rond rijdt. In Nederland geldt er echter wat anders nl. 11 uren geleden, gerrit B zei: In tegenstelling tot sommige andere landen is het in Nederland wel toegestaan om de dashcam tijdens het rijden te bedienen, mits u de auto camera niet vasthoudt. 43 minuten geleden, Tonskidutch zei: En zo ook je telefoontje bedienen. In Nederland mag je dus ook je telefoon bedienen mits deze maar in een houder staat. (dat geldt ook voor fietsers) Heb je echter een wat luxere auto dan is dat allemaal niet nodig en kan die telefoon gewoon aan de lader en in de tussen console. (bij mij zit daar een draadloze lader) De rest kan gewoon met de stem bestuurd worden of kan met de knoppen op het stuur geselecteerd worden. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 08:47 Geplaatst: donderdag om 08:47 het gaat niet over "in de houder" jullie hele klacht gaat over mensen die het in de hand vast hebben twee pilletjes dan maar Ce Toots Thielemans
gerrit B Geplaatst: donderdag om 08:53 Geplaatst: donderdag om 08:53 Door een toestel in de houder te plaatsen voorkom je dus wel heel veel problemen en ook dure boetes. (en heb je ook geen pilletjes nodig 😁) zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 09:40 Geplaatst: donderdag om 09:40 Goed nieuws mannen, na al die zever over Prinsjesdag en de aanstaande verkiezingen..... https://www.hbvl.be/media-en-cultuur/the-muppet-show-keert-eenmalig-terug-met-sabrina-carpenter-als-gast/91292918.html Ce Toots Thielemans
Tonskidutch Geplaatst: 15 uren geleden Geplaatst: 15 uren geleden https://www.hbvl.be/buitenland/tientallen-relschoppers-opgepakt-nadat-demonstratie-voor-strenger-asielbeleid-in-den-haag-uit-de-hand-loopt-twee-agenten-en-zes-journalisten-gewond/91832187.html strenger? kunnen we dat tuig niet ook afschuiven naar Rusland? Ce Toots Thielemans
Gerard 76 Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden Goed te zien dat er dus wel degelijk streng kan worden opgetreden. Het kan gelukkig dus wel. Jammer dat een vreedzame demonstratie tegen massale immigratie wordt misbruikt en overschaduwd door een stel eencelligen. 1
gerrit B Geplaatst: 13 uren geleden Geplaatst: 13 uren geleden (aangepast) Heb gisteravond laat ook de beelden gezien hoe het er aan toe ging en kreeg toch heel sterk het idee dat bepaalde groeperingen op deze demonstratie zijn afgekomen die weliswaar tegen de asielzoekers zijn maar bepaald niet van plan waren om dit met een vreedzame demonstratie aan te tonen zoals de organisator Els voor ogen had. Waarschijnlijk zouden dat dezelfde groeperingen zijn die een andere demonstratie ook zouden aangrijpen om de boel kort en klein te slaan en de aandacht op zouden eisen. Ik heb ook een reactie van Els Rechts gezien die deze manier van demonstreren absoluut niet gewild had. Op X schreef ze dan ook Ik hoop dat al deze gasten worden opgepakt Of je het er nu mee eens bent of niet waarvoor er gedemonstreerd werd maar denk dat elke organisator het vreselijk zal vinden dat andere groeperingen jouw demonstratie overnemen en in een negatief daglicht stellen. 12 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 1 uur geleden, Gerard 76 zei: Goed te zien dat er dus wel degelijk streng kan worden opgetreden. Het kan gelukkig dus wel. Was idd. wel heel opvallend dat toen deze demonstranten de A12 gingen bezetten er direct opgetreden kon worden, er al een ME team klaar stond om dit te verhinderen en er waterkanonnen ingezet konden worden. Waarom wordt er dan bij die milieu terroristen eerst uren toegekeken voordat men in actie komt? kleine tip: Misschien de volgende keer niet de politie belagen en met van alles gooien? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden 10 minuten geleden, gerrit B zei: Waarom wordt er dan bij die milieu terroristen......... een vreemde zienswijze houdt je erop na In ieder geval wordt het steeds duidelijk(er) dat ontwrichtingen veroorzaken met een paar roebel gekocht kan worden. Ce Toots Thielemans
Gerard 76 Geplaatst: 11 uren geleden Geplaatst: 11 uren geleden Interessante bewering Dus Rusland zit hierachter ? Of bedoel je iets anders dan hetgeen Gerrit t over heeft?
gerrit B Geplaatst: 9 uren geleden Geplaatst: 9 uren geleden 1 uur geleden, Tonskidutch zei: een vreemde zienswijze houdt je erop na Is denk ik geen vreemde zienswijze, maar gewoon een constatering van een feit. Gaan die milieu hooligans op de weg zitten dan wordt er nog net geen rode loper uitgerold maar worden ze met alle egards behandeld en komen er klachten over dat ze een beetje nat zijn gespoten, worden ze na een paar uur poeslief behandeld, met een bus vervoerd en kunnen daar gewoon weer hun gang gaan zonder boete oid. Hier staat er meteen een peloton ME klaar om ze tegen te houden, worden er waterkanonnen ingezet en worden ze in een arrestanten busje afgevoerd. Let wel ik wil absoluut niet goedpraten wat hier is gebeurd, want de boel vernielen, auto's in brand steken enz. dat is gewoon not done, en dat ze de vernielers/geweldplegers oppakken; uitstekend. Maar hoe de verschillende groepen verschillend worden behandeld is wel opvallend. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 2 uren geleden Geplaatst: 2 uren geleden Eind jaren 60 vroeg je een demonstratie aan tegen de Vietnam-oorlog.. Je kreeg toestemming en maakte een demonstratiewandeling door een stad. De trottoirs bleven vrij, dus iedereen kon naar de winkels en niemand had schade. En het werkte want de mening draaide om en de oorlog werd beëindigd. Tegenwoordig wordt al dan niet aangevraagd gedemonstreerd, wegen geblokkeerd met miljoenen schade, winkels bij demonstraties kapot geslagen waardoor kleine ondernemers failliet gaan en politie die ons beschermt aangevallen met stenen en molotov cocktails met weer miljoenen schade. Het werkt (voor mij iig) niet. Integendeel, men krijgt een gruwelijke hekel aan demonstranten. Natuurlijk komt op elke demonstratie een groep tuig af die uit onvrede rotzooi willen schoppen want ze lopen bij de voedselbank (of zijn gewoon totaal gek )terwijl een andere groep jaarlijks 10 of meer miljoen opstrijkt (voor wat eigenlijk, werken ze harder, doen ze meer?). Dit gaat steeds erger worden met steeds meer chaos en gaat de EU kapot maken. De VS is al begonnen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen