Spotvogel Geplaatst: woensdag om 06:58 Geplaatst: woensdag om 06:58 Ehhhhh, de leden van Hamas ZIJN Palestijnen.... Lees de berichtgeving goed, en leer ook wat over de andere vechtersbazen in andere machtsgroeperingen daar, die er altijd al waren, maar waar je nooit iets over hoorde. Misschien dat mensen hier in Nederland dan eindelijk eens gaan begrijpen waarom Egypte en Jordanië no way Palestijnen op willen vangen . Daar zijn ze wijzer...... 2
gerrit B Geplaatst: woensdag om 07:03 Geplaatst: woensdag om 07:03 En Hamasleden zijn geen Palestijnen? zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: woensdag om 08:34 Geplaatst: woensdag om 08:34 andersom niet van zelf sprekend Clocks Coldplay
minplus Geplaatst: woensdag om 15:07 Geplaatst: woensdag om 15:07 Je hebt fantastisch fijne Nederlanders van alle kleuren en gezindten en tuig Nederlanders van alle kleuren en gezindten. Hamas zijn tuig Palestijnen. 1 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 07:58 Geplaatst: donderdag om 07:58 Dat klopt helemaal beste @minplus. En ook klopt het; dat Hamas crimineel voetvolk en instructeurs uit Iran zijn. Net als Nederlands tuig dat Hitler en Poetin verafgoden en enkelen gewoon op hun payroll staan. Clocks Coldplay
Tonskidutch Geplaatst: donderdag om 11:12 Geplaatst: donderdag om 11:12 https://nos.nl/artikel/2586632-oscar-wilde-krijgt-postuum-biebpas-terug-van-british-library soms duurt het ietsjes langer Clocks Coldplay
cookie monster Geplaatst: donderdag om 17:55 Geplaatst: donderdag om 17:55 6 uren geleden, Tonskidutch zei: https://nos.nl/artikel/2586632-oscar-wilde-krijgt-postuum-biebpas-terug-van-british-library In 1895 werd die de toegang ontzegd , 3 weken na zijn veroordeling wegens homoseksualiteit !! Nou , de mentaliteit van maatschappij destijds .... ook crimineel ziekelijk !! In elk geval , eind goed , al goed !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: donderdag om 18:18 Geplaatst: donderdag om 18:18 Terecht. Mooi dat hij niet een amerikaan was, want Trump en co. hadden het zeker tegen gehouden. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: vrijdag om 10:51 Geplaatst: vrijdag om 10:51 (aangepast) 2025 https://www.hln.be/roeselare/betrapt-met-te-snelle-e-step-in-roeselare-of-izegem-dan-zet-politie-de-schaar-erin~ada4dc00 Prima , sommige wanen zich koning op de weg , rijden zelfs op het voetpad , voetgangers moeten maar wijken ?? Soms zijn ze met 2 of 3 op zo'n ding !! Ik ga voor gene milimeter opzij !! Dat ze eventueel illegale e-steps knippen , prima !! Maar dit mag ook met de legale wanneer ze meermaals de wet blijven overtreden !! https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/10/06/e-step-illegaal-antwerpen Wat zijn die regels nu ook alweer ?? minstens 16 jaar oud zijn om met een e-step te mogen rijden verboden om passagier(s) mee te nemen Op het voetpad rijden is verboden Verplicht op het fietspad te rijden , tenminste als er een is maximaale snelheid , 25 km per uur vrijdag om 10:53 aangepast door cookie monster C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
cookie monster Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Dure , maar heerlijke frietjes 🍟: https://www.hln.be/berlaar/man-geflitst-met-102-km-u-op-terugweg-van-frituur-die-frietjes-mochten-niet-koud-worden-zeker~aec61b29 Prijs: 480 euro en een rijverbod van 21 dagen , daar ga je toch voor !! 😁🍟🤩 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Volgende keer toch een andere auto kopen. Daar heb ik nu juist stoelverwarming voor, gewoon verwarming in de hoogste stand, dekentje er over en je pizza, chinees ed. blijft heerlijk warm. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
gerrit B Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden (aangepast) Had vanmorgen nog een ritje naar Parijs moest daar een ladderwagen bezorgen Druk dat het daar was en een bult politie op de been. Denk dat de politie aan het demonstreren was 😁 daarna op de scooter weer terug Nog even bij de Eiffeltoren langs en weer naar huis. Moet wel zeggen dat het best een drukke dag was. 😵 Bleek bij thuiskomst dat er een inbraak is geweest in Parijs juwelenroof in het Louvre Niets van meegekregen. 5 uren geleden aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden 35 minuten geleden, cookie monster zei: Dure , maar heerlijke frietjes 🍟: https://www.hln.be/berlaar/man-geflitst-met-102-km-u-op-terugweg-van-frituur-die-frietjes-mochten-niet-koud-worden-zeker~aec61b29 Prijs: 480 euro en een rijverbod van 21 dagen , daar ga je toch voor !! 😁🍟🤩 Een optie voor Belgische frites want bij warm houden worden frites slap en dat zijn die al. De patatten uit noord Nederland zijn heerlijk knapperig en die moet je niet lang vervoeren. Tien minuten kan nog. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 20 minuten geleden, minplus zei: bij warm houden worden frites slap Thuis bakken in de air-fryer 🙂 En ja , de een frituur is de andere niet !! Als ik naar de frituur ga , ik eet de friet altijd daar op !! En anders , geen papier rond het frietbakje of zakje , en dit dan in een open zak steken , en de frieten blijven goed 🙂👌 Dichtbijzijnste frituur: 10 minuten wandelen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Eduard07 Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden 45 minuten geleden, cookie monster zei: Als ik naar de frituur ga , ik eet de friet altijd daar op !! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen