T_I Geplaatst: 11 uren geleden Auteur Geplaatst: 11 uren geleden Maar goed dat ik 'm even oopen heb gehouden, de Zgenna is bij **** niet op voorraad. Aangezien de VU+ Solo2 op zich beviel, ben ik voor de Uno+ 4K SE gegaan... Ik ben benieuwd, morgen wordt ie geleverd. Jan HuijsmansVU+ Solo2 + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
bellejt Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden heb het grote broertje ervan en supermachine Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
joker55 Geplaatst: 8 uren geleden Geplaatst: 8 uren geleden De Zgemma H7S is bij de bekende webwinkel, die van ons allemaal is, gewoon op voorraad, en dezelfde prijs bij de winkel die jij noemt, een fractie onder de € 100 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
minplus Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Ik ben vanaf het 1e model dol op de VU's. Die staat hier 16 jaar oud trouwens nog altijd werkend in de slaapkamer. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Noordzee Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 9 uren geleden, T_I zei: Maar goed dat ik 'm even oopen heb gehouden, de Zgenna is bij *** niet op voorraad. Aangezien de VU+ Solo2 op zich beviel, ben ik voor de Uno+ 4K SE gegaan... Ik ben benieuwd, morgen wordt ie geleverd. Goede keus, veel plezier ermee. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen