T_I Geplaatst: gisteren om 09:59 Auteur Geplaatst: gisteren om 09:59 Maar goed dat ik 'm even oopen heb gehouden, de Zgenna is bij **** niet op voorraad. Aangezien de VU+ Solo2 op zich beviel, ben ik voor de Uno+ 4K SE gegaan... Ik ben benieuwd, morgen wordt ie geleverd. Jan Huijsmans VU+ Uno 4K SE + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
bellejt Geplaatst: gisteren om 10:02 Geplaatst: gisteren om 10:02 heb het grote broertje ervan en supermachine Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
joker55 Geplaatst: gisteren om 12:04 Geplaatst: gisteren om 12:04 De Zgemma H7S is bij de bekende webwinkel, die van ons allemaal is, gewoon op voorraad, en dezelfde prijs bij de winkel die jij noemt, een fractie onder de € 100 HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
minplus Geplaatst: gisteren om 14:24 Geplaatst: gisteren om 14:24 Ik ben vanaf het 1e model dol op de VU's. Die staat hier 16 jaar oud trouwens nog altijd werkend in de slaapkamer. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Noordzee Geplaatst: 20 uren geleden Geplaatst: 20 uren geleden 9 uren geleden, T_I zei: Maar goed dat ik 'm even oopen heb gehouden, de Zgenna is bij *** niet op voorraad. Aangezien de VU+ Solo2 op zich beviel, ben ik voor de Uno+ 4K SE gegaan... Ik ben benieuwd, morgen wordt ie geleverd. Goede keus, veel plezier ermee. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
T_I Geplaatst: 8 uren geleden Auteur Geplaatst: 8 uren geleden (aangepast) Hmmm, had ik evt verder moeten zoeken, maar de Solo heeft het 12 jaar goed gedaan, dus was er al een lichte voorkeur voor een VU+. Ik zie dat dat op de dag af 12 jaar is, 24 mei '13 is die in de dns opgenomen. Ik hoop dat de Uno dat ook gaat halen. Dat wordt vandaag de disk om schroeven en openpli erop zetten. Ik ben benieuwd of de rotor issues aan de solo liggen (voeding te zwak) of helaas toch aan de rotor/bekabeling. We gaan het zien vandaag. 8 uren geleden aangepast door T_I Jan Huijsmans VU+ Uno 4K SE + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden Doe mij maar een VU+ Ik heb er een en die is meer dan 10 jaar oud. VTI erop en het werkt dag in dag uit probleemloos. Prima bak voor een faire prijs. En ieder merk kan omkiepen. De markt voor satelliet ontvangers loopt langzaam terug. Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden tis redelijk simpel! Als antwoord op de initiële vraag. Voor OpenPli geldt de volgende regel; als ze van de fabrikant / ontwikkelaar de ondersteuning krijgen wordt het merk receiver mee opgenomen in de imagebuild van nieuwe images. Anders is het gissen of jouw merk en model goed gaat werken. Trial and error. De Vu+ hoort daar al een hele tijd niet meer bij. En het ging over 4K receivers. gewoon even hun website raadplegen. Midnight Cowboy Toots Thielemans
bellejt Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden staan er mi nog tussen zeer recent : bv https://openpli.org/download/vuplus/Duo+4K+SE Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
T_I Geplaatst: 1 uur geleden Auteur Geplaatst: 1 uur geleden Voor de Uno 4K SE wordt nog gecompileerd. Ik heb nu 8.3 draaien en het werkt als een zonnetje. Ik heb ook weer ontvangst van BBC 2, dat had ik al een hele tijd niet meer met de Solo2. Tijd om m'n onderschrift te updaten denk ik, hij doet het en ik kan 2160p content afspelen... (Al is ie wel kieskeurig) Ik merk wel dat ik OpenPli 9.1 niet kan installeren met de backup van mijn settings hersteld, dan crasht ie. Op en OpenPli forum maar even nagevraagd of dit een bekend issue is. DIt had ik ook met de Solo2. Jan Huijsmans VU+ Uno 4K SE + 2 TB netwerk storage, Palm SG-2100A (73E - 58W), Triax 78cm schotel + MTI AP82-XT2N
Tonskidutch Geplaatst: 53 minuten geleden Geplaatst: 53 minuten geleden Skins op een image installeren is geen kunst. Een goede skin maken wel! Neem de default van OpenPli. Dus het werkt naar behoren, fijn voor je. Midnight Cowboy Toots Thielemans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen