Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 uren geleden Geplaatst: 6 uren geleden (aangepast) Ik vlieg ook liever met de LustHansa dan met de KLM. Niet zo zeer vanwege de prijs of de quality overall maar het cabine-personeel van de KLM is zowat van arrogant en “uit de hoogte” dat ik al heb gegeten en gedronken bij het instappen. Bah 😩….wat een kak-troelen zijn dat. Dat geldt trouwens ook voor de piloten. Die denken ook dat ze boven iedereen staan. Ik weet waar ik het over heb want mijn ex-vrouw werkte voor de KLM als stewardess en was in Frankfurt/M. FRA gestationeerd. En die had geen goed woord over voor haar collega’s. Die vond het ook maar bagger, al die ouwe afgeragde taarten. Dan is het vliegen bij Emirates wel even een andere ervaring. 5 uren geleden aangepast door Drs. IJzerbout Stay delulu !
TangoBravo Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 11 uren geleden, ceesv zei: Je hebt niet meer betaald indien je de retour koffer meteen had geboekt,, je hebt dus geen schade of nadeel geleden. Zoals ik het verhaal lees zou de koffer 2 x 35 euro geweest zijn bij het vooraf boeken als het duidelijker aangegeven zou zijn. Nu betaalde topic starter 1 x 35 euro en 1 x 70 euro Dus zijn schade bedroeg 35 euro. T B
Moderator ceesv Geplaatst: 45 minuten geleden Moderator Geplaatst: 45 minuten geleden Zo had ik dat niet begrepen. Ik heb even op de KLM site gekeken, daar staat toch heel duidelijk, dat je ruimbagage kan boeken bij de heenvlucht. Het verschil tussen light en standaard is € 41. Standaard is met koffer in het ruim. Prijzen kunnen hoger uitvallen, afhankelijk van op welk moment van de dag je vliegt. Daarna boek je de retourvlucht in dezelfde boeking, en dan krijg je dit te zien. Bij de standaard retourvlucht is koffer in het ruim inbegrepen. Indien je bij de heenvlucht light boekt en dan alsnog een losse koffer incheckt krijg je voor de retourvlucht alleen de optie voor een light ticket zonder ruimkoffer. Wijzig je die ticket in een standaard ticket, met koffer, zijn de wijzigingskosten € 75. Voor mij staat het overduidelijk aangegeven, in mijn ogen is de KLM niet in gebreke. En nogmaals, KLM is niet mijn favoriete airline, dat is LH. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen