Drs. IJzerbout Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Heet van de pers: https://www.n-tv.de/wirtschaft/RTL-Deutschland-kauft-Sky-Deutschland-article25863399.html 1 Stay delulu !
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Zo zo, krijgen we hopelijk meer F1 te zien zonder abo? Club Tropicana Wham
D.Quijote Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Wel natuurlijk met gratis reklame. M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni nou als het dat is t.o.v. een extra abonnement nemen vind ik het prima en het commentaar is stukken beter dan Alaaf Mol Club Tropicana Wham
astro iris Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni Ik vrees niet altijd gratis, maar dat er wel ( soms ) te betalen zal zijn.
de vrije fries Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni De aankoop moet echter nog goedgekeurd worden door de concurrentie- en mediaautoriteiten. groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
astro iris Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni 56 minuten geleden, Tonskidutch zei: huh? hoe bedoel je dat nu? Ik denk toch niet dat voetbal formule1 en andere sporten van Sky via RTL gratis gaan zijn? Trouwens zoals bericht van de vrije vries meld, is nog niks goedgekeurd en zijn alle speculaties voorlopig overbodig.
bellejt Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni DPG Media, het mediabedrijf achter onder meer VTM, HLN en Q-Music in ons land en Algemeen Dagblad, NU.nl en De Volkskrant in Nederland, neemt RTL Nederland over. Dat maakte de Nederlandse mededingingsautoriteit ACM zonet bekend. Dat is een belangrijke stap in tv- en streaminglandschap: “We gaan Videoland verder uitbouwen”, zegt Erik Roddenhof, CEO van DPG Media. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 27 juni Geplaatst: 27 juni RTL bestaat in meerdere soorten en smaken. Overigens net zag ik dat RTL door DPG media is overgenomen. Maar RTL Deutschland is weer een andere tak... Club Tropicana Wham
de vrije fries Geplaatst: zaterdag om 18:51 Geplaatst: zaterdag om 18:51 De veel kleinere mediagroep ProSiebenSat.1 gaf aan kennis te hebben genomen van de geplande overname van Sky door de RTL Deutschland-groep en de strategische focus op betaaltelevisie en abonnementen. Tegelijkertijd gaf ProSiebenSat.1 aan vast te houden aan een andere strategie. "We richten ons op bereik, gratis toegang en het opbouwen van sterke en duurzame relaties met onze kijkers door nauwe samenwerking met onze adverteerders te onderhouden. Nu steeds meer programma's achter de betaalmuur belanden, blijft ProSiebenSat.1 investeren in gratis, door advertenties ondersteund entertainment ", aldus de Duitse mediagroep ProSiebenSat.1 in een verklaring . groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Drs. IJzerbout Geplaatst: dinsdag om 16:38 Auteur Geplaatst: dinsdag om 16:38 Is het niemand opgevallen? Deze 2 meldingen zo kort na elkaar dat kan geen toeval zijn. Daar steekt meer achter. Heeft RTL geld nodig om Sky over te kunnen nemen? Dit verhaal is nog niet afgelopen. 1 Stay delulu !
Boerenjong Geplaatst: dinsdag om 21:58 Geplaatst: dinsdag om 21:58 Das positief RTL kan ik prima ontvangen via schotel
Drs. IJzerbout Geplaatst: woensdag om 08:30 Auteur Geplaatst: woensdag om 08:30 10 uren geleden, Boerenjong zei: Das positief RTL kan ik prima ontvangen via schotel Huh? Watte? Stay delulu !
Mimisiku Geplaatst: woensdag om 09:39 Geplaatst: woensdag om 09:39 Nou, mocht de F1 weer terugkomen op RTL UHD via HD+ dan ben ik blij….. Kijk nu via mijn ORF kaart.. Afscheid….. Nog een paar maandjes te gaan…
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen