Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Weet je het zeker? Of was het versie 24H2?

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

Bij mij draait Win 11 op 24H2, nog geen 25H2 te bekennen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Verbeteringen

Deze out-of-band-update (OOB) bevat kwaliteitsverbeteringen. Deze update is cumulatief en bevat beveiligingspatches en verbeteringen van de beveiligingsupdate (KB5066835) van 14 oktober 2025, naast het volgende: 

• [USB] Opgelost: Na de installatie van de Windows-beveiligingsupdate die is uitgebracht op 14 oktober 2025 (KB5066835), werken USB-apparaten, zoals toetsenborden en muizen, niet in de Windows Recovery Environment (WinRE). Dit probleem voorkomt navigatie van een van de herstelopties in WinRE. Houd er rekening mee dat de USB-apparaten normaal blijven werken binnen het Windows-besturingssysteem.

https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/20-oktober-2025-kb5070773-os-builds-26200-6901-en-26100-6901-out-of-band-0f533ed7-949a-4b89-8d0f-6ee751adfcd4

dat is toch al gefixttt?

The Wrong Place

Hooverphonic

Geplaatst:
15 uren geleden, ceesv zei:

Bij mij draait Win 11 op 24H2, nog geen 25H2 te bekennen.

Als ik het goed begrijp is dat juist het issue. Je zit nu wel op Windows-11 maar het is nog maar de vraag of je alle updates krijgt.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

• Moderator
Geplaatst:

Ik krijg wel updates binnen, vandaag KB 5070773 voor win 11 versie 24H2.

Mijn Samsung windows tablet is standaard niet ges hikt voor WIN 11 volgens Microsoft.

Windows 11 start op dit tablet sneller dan WIN 10. verder werkt het prima.

Dit zeggen de experts:

Hoe krijg je Windows 11 25H2?

Windows 11 25H2 wordt automatisch maar gefaseerd uitgerold.

Alle gebruikers krijgen de update wanneer ze ervoor in aanmerking komen.

Voorwaarde is dat de computer al op Windows 11 24H2 zit.

Wil je de update sneller, dan kan je in je update-instellingen aanduiden dat je updates wil ontvangen zodra ze beschikbaar zijn. Microsoft geeft bij de uitrol voorrang aan die gebruikers.

Wie op zijn systeem een applicatie of driver heeft staan die mogelijk niet compatibel is met Windows 11 25H2, wordt uit veiligheidsoverwegingen naar achter in de rij geduwd.

Microsoft wil eerst nagaan in hoeverre 25H2 voor die configuraties eventueel problemen oplevert alvorens de update ook naar die systemen uit te rollen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ikke en computers & windows 11:

stoneageupdate.jpg.cec4f9fd18826c7f6bc91f8c2ea7d039.jpg

Windows Devolutie:

windows_devolution.png.a886c621f8c635c23ae7de9fcc1e20dd.png

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen