dutchandrew Geplaatst: vrijdag om 21:11 Geplaatst: vrijdag om 21:11 Deze versie heb ik op bovenstaande manier geinstalleeerd
Psychosammie Geplaatst: maandag om 20:25 Geplaatst: maandag om 20:25 (aangepast) Weet je het zeker? Of was het versie 24H2? maandag om 20:25 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: maandag om 20:34 Moderator Geplaatst: maandag om 20:34 Bij mij draait Win 11 op 24H2, nog geen 25H2 te bekennen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Zilverhippie Geplaatst: dinsdag om 07:39 Geplaatst: dinsdag om 07:39 Een paar dagen geleden kreeg ik ook de mogelijkheid via de updates om naar 25H2 te gaan.
Mojo Geplaatst: dinsdag om 08:28 Geplaatst: dinsdag om 08:28 Ik wacht nog even met de installatie. Het schijnt dat toetsenbord en muis niet werken als je een herstel uitvoert. https://tweakers.net/nieuws/240538/windows-11-update-schakelt-toetsenbord-en-muisbediening-uit-in-herstelomgeving.html You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: dinsdag om 09:28 Geplaatst: dinsdag om 09:28 Quote Verbeteringen Deze out-of-band-update (OOB) bevat kwaliteitsverbeteringen. Deze update is cumulatief en bevat beveiligingspatches en verbeteringen van de beveiligingsupdate (KB5066835) van 14 oktober 2025, naast het volgende: [USB] Opgelost: Na de installatie van de Windows-beveiligingsupdate die is uitgebracht op 14 oktober 2025 (KB5066835), werken USB-apparaten, zoals toetsenborden en muizen, niet in de Windows Recovery Environment (WinRE). Dit probleem voorkomt navigatie van een van de herstelopties in WinRE. Houd er rekening mee dat de USB-apparaten normaal blijven werken binnen het Windows-besturingssysteem. https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/20-oktober-2025-kb5070773-os-builds-26200-6901-en-26100-6901-out-of-band-0f533ed7-949a-4b89-8d0f-6ee751adfcd4 dat is toch al gefixttt? Crawling Up A Hill Katie Melua
Psychosammie Geplaatst: dinsdag om 12:02 Geplaatst: dinsdag om 12:02 15 uren geleden, ceesv zei: Bij mij draait Win 11 op 24H2, nog geen 25H2 te bekennen. Als ik het goed begrijp is dat juist het issue. Je zit nu wel op Windows-11 maar het is nog maar de vraag of je alle updates krijgt. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: dinsdag om 13:44 Moderator Geplaatst: dinsdag om 13:44 Ik krijg wel updates binnen, vandaag KB 5070773 voor win 11 versie 24H2. Mijn Samsung windows tablet is standaard niet ges hikt voor WIN 11 volgens Microsoft. Windows 11 start op dit tablet sneller dan WIN 10. verder werkt het prima. Dit zeggen de experts: Hoe krijg je Windows 11 25H2? Windows 11 25H2 wordt automatisch maar gefaseerd uitgerold. Alle gebruikers krijgen de update wanneer ze ervoor in aanmerking komen. Voorwaarde is dat de computer al op Windows 11 24H2 zit. Wil je de update sneller, dan kan je in je update-instellingen aanduiden dat je updates wil ontvangen zodra ze beschikbaar zijn. Microsoft geeft bij de uitrol voorrang aan die gebruikers. Wie op zijn systeem een applicatie of driver heeft staan die mogelijk niet compatibel is met Windows 11 25H2, wordt uit veiligheidsoverwegingen naar achter in de rij geduwd. Microsoft wil eerst nagaan in hoeverre 25H2 voor die configuraties eventueel problemen oplevert alvorens de update ook naar die systemen uit te rollen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: dinsdag om 15:00 Geplaatst: dinsdag om 15:00 Ikke en computers & windows 11: Windows Devolutie: C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: gisteren om 08:03 Geplaatst: gisteren om 08:03 oktober 2027 tot dan, kun je proberen 25h2 erop te krijgen. zoals @ceesv al schreef (als samenvatting van Techpulse 1 oktober Joris Getteman) krijg je het 25h2 niet aangeboden als er app's en drivers geïnstalleerd zijn die niet risicovrij zijn voor het functioneren vn Windows 11 EN/OF niet van Windows zelf zijn... <= laten we dat laatste nu maar als "rule = true" aanhouden. Verder was dat ook al bij de Windows 10 versies zo als regel geïmplementeerd. De trukendoos om toch die nieuwere versies te installeren raakt echter leeg daar enkele opties nu al niet meer werken door ze bewust (Microsoft) uit te schakelen. En daar gaat het dan niet om hoe oud je pC is. probeer maar eens om een iso aan te koppelen Crawling Up A Hill Katie Melua
Spotvogel Geplaatst: gisteren om 10:06 Geplaatst: gisteren om 10:06 Eerst maar eens afwachten tot mijn Surface Go2 automatisch 25H2 krijgt, dat is de enige hier in huis die officieel voor W11 geschikt is. En dan kijken of de "ongeschikten" wat krijgen. En anders een verse er op, wekt bij bejaarde laptops toch beter dan Windows een echt grote update laten doen....
Alventali Geplaatst: gisteren om 11:14 Geplaatst: gisteren om 11:14 Prive desktop heeft de update wel (officieel win 11 geschikt) Prive laptop niet ( Officieel ook niet win 11 geschikt) Werk laptop nog niet (wel officieel geschikt) Maar update word eerst grondig getest door IT gezien er door het bedrijf zelf ontwikkelde programma's opstaan. En het zou wat rottig zijn als je bij de klant staat en je moet daar vetellen dat je door een update de tools niet kunt benaderen. En dus de werkzaamheden niet kunt uitvoeren. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Spotvogel Geplaatst: 22 uren geleden Geplaatst: 22 uren geleden Nou, op de Surface Go2 heb ik "krijg de nieuwste updates zodra ze beschikbaar zijn" aangezet, en hup, daar werd 25H2 al aangeboden. Zit er al op, was maar een heel kleine update overigens.... Ik heb bij een paar "ongeschikte" laptops dat ook aangezet, kijken of er wat komt, zal wel niet.....
Tonskidutch Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden heel veel nieuwe modules en aanpassingen zijn al in vorige updates c.q. cumulatieve updates voor 24h2 op je pC ontvangen Enkel het inschakelen c.q overstappen op die nieuwe Windows configuratie gebeurd met 25h2 17 uren geleden, Spotvogel zei: Zit er al op, was maar een heel kleine update overigens.... geen wonder dat het niet spectaculair is Crawling Up A Hill Katie Melua
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen