Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 uren geleden Geplaatst: 5 uren geleden Ik moest van Sprietje naar de Tour de France kijken. Dus dat heb ik gedaan. 1 Stay delulu !
Big fellow Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden En sinds wanneer luistert @Drs. IJzerbout naar iemand anders dan zijn vrouw? 😁😉😀 “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 uren geleden Geplaatst: 4 uren geleden Tja…mijn vrouw betekent alles voor mij. Wat moet ik nog meer zeggen. 🤗💋 Stay delulu !
Moderator ceesv Geplaatst: 3 uren geleden Auteur Moderator Geplaatst: 3 uren geleden Max Verstappen baalde van de ’extreem voorzichtige’ aanpak van de wedstrijdleiding, Klassieke regenraces krijg je zo niet meer te zien’ https://www.telegraaf.nl/sport/autosport/max-verstappen-baalt-van-voorzichtige-wedstrijdleiding-in-belgie-klassieke-regenraces-krijg-je-zo-niet-meer-te-zien/80159912.html Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen